SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

WPP łączy agencje BCW i Hill & Knowlton w Burson

Koncern reklamowy WPP połączy globalne agencje doradztwa komunikacyjnego BCW oraz Hill & Knowlton w jedną markę Burson. 

W ramach połączenia Corey duBrowa, obecnie na czele BCW, został mianowany globalnym CEO Burson. AnnaMaria DeSalva, obecnie globalna prezes i CEO Hill & Knowlton, obejmie rolę CEO Burson.  

- Połączenie Hill & Knowlton i BCW jest niezwykle synergiczne, tworzy czołowego partnera dla liderów biznesu, którzy koncentrują się na rozwoju komercyjnym, zarządzaniu ryzykiem i kapitale reputacyjnym - powiedziała AnnaMaria DeSalva.

DeSalva i duBrowa razem będą nadzorować strategię agencji, obszar obsługi klienta i prace zespołów. Burson rozpocznie działalność 1 lipca 2024 r., a jej branding zostanie zaprezentowany jeszcze w tym roku, przypuszczalnie na festiwalu reklamowym we francuskim Cannes.

Zobacz: WPP łączy agencje VMLY&R z Wunderman Thompson

Hill & Knowlton zmienia się w Burson

Zmiana obejmie wszystkie rynki, na których działają obecnie BCW i Hill & Knowlton. Prawdopodobnie więc już 1 lipca polski oddział Hill & Knowlton, kierowany przez Grzegorza Szczepańskiego, zmieni nazwę na Burson. - To niewątpliwie dobry dzień dla branży public relations - ocenił Grzegorz Szczepański.

Nowo powstała agencja Burson będzie zatrudniać ponad 6000 pracowników na 43 rynkach na całym świecie. Jej nazwa to hołd dla zmarłego Harolda Bursona, pioniera i twórcy nowoczesnego pojęcia public relations i komunikacji strategicznej.

Agencja Burson  będzie obsługiwać ponad połowę klientów z listy Fortune 100 w zakresie PR korporacyjego i public affairs.

Dołącz do dyskusji: WPP łączy agencje BCW i Hill & Knowlton w Burson

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ad hoc
Ciekawe jaki będzie praktyczny impakt tego manewru, bo HK to piękny brand, a Burson brzmi jak ksywka dla internatu przy technikum spawalniczym. W symbolicznym planie średniawo czyli, ale co tam człowiek wie o wielkim świecie.
0 0
odpowiedź