SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Hill & Knowlton w Polsce to teraz Burson

W ramach globalnego procesu rebrandingowego, polski oddział agencji public relations Hill & Knowlton Strategies działać będzie pod zunifikowaną nazwą  Burson. 

Burson zaprezentował nową identyfikację wizualną i wartości we wszystkich swoich kanałach globalnych, podkreślając nowatorskie podejście do zmiany sposobu budowania i ochrony reputacji.

– Firmy i organizacje działają w stanie ciągłych zmian i niepewności, spowodowanym szybkim postępem technologicznym, sytuacją gospodarczą, szeroko zakrojonym aktywizmem oraz zawirowaniami społecznymi i geopolitycznymi. Silna reputacja ugruntowana w działaniu, komunikowana w sposób jasny i twórczy umożliwia klientom odniesienie sukcesu. Reputacja jest najcenniejszym zasobem firmy, poprawiającym jej postrzeganie, zwiększającym wydajność, wartość i zwrot z inwestycji – mówi Corey duBrowa, Global CEO Burson.

Zobacz: WPP łączy agencje BCW i Hill & Knowlton w Burson

Nowa wizja Burson

Burson zaprezentował nową wizję usług doradczych, których celem jest ocena i aktywne zarządzanie. Obejmuje on cztery obszary: działania firmy, komunikację, narracje społeczne i przekonania interesariuszy. Podstawą jest Burson Innovation Portfolio – zbiór narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, które w połączeniu z ludzką inteligencją umożliwiają szybsze i celne spostrzeżenia, precyzyjne kierowanie do odbiorców oraz kreację dostosowaną do kultury.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Pięć pakietów, wzmocnionych przez WPP Open, marketingowy system operacyjny WPP oparty na sztucznej inteligencji, zaspokaja różne potrzeby klientów:

   • Sonar Suite przewiduje i ocenia ryzyko poprzez analizę narracji społecznej;

   • Decipher Suite przewiduje wpływ proaktywnej i defensywnej komunikacji, wpływ tematów globalnie i regionalnie oraz pojawiające się trendy kulturowe;

   • Creators’ Suite tworzy treści dostosowane do odbiorców na dużą skalę, identyfikując podaż i popyt na informacje online oraz białe plamy w narracjach;

   • Specialists' Suite szkoli narzędzia AI Burson w określonych sektorach przemysłu;

   • Fount Suite przyjmuje zagregowany widok danych w całym cyklu życia kampanii w celu pomiaru i optymalizacji wydajności.

–  Portfolio Burson Innovation czerpie z mocnych stron technologicznych naszych połączonych agencji i WPP, odzwierciedla naszą obietnicę połączenia sztucznej i ludzkiej inteligencji w sposób, który pomaga naszym klientom odnieść sukces. Wiodące firmy już wykorzystują te rozwiązania do budowania i ochrony reputacji. Jesteśmy zobowiązani wobec naszych klientów i pracowników, że Burson będzie motorem ich rozwoju i umożliwi transformacje, których świat teraz potrzebuje – mówi AnnaMaria DeSalva, Global Chairman, Burson.

Dołącz do dyskusji: Hill & Knowlton w Polsce to teraz Burson

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gryfino
#nikogo
1 0
odpowiedź