Wiosenna kampania Cyfry+
Do 8 kwietnia w ogólnopolskiej telewizji potrwa wiosenna kampania reklamowa Cyfry+.
W kampanii wykorzystano dwa nowe 30-sekundowe spoty telewizyjne. Spot o tematyce filmowej komunikuje fakt, ze najnowsze hity kinowe oglądać można tylko w Canal+ i HBO dostępnych na wyłączność w Cyfrze+. Spot o tematyce sportowej informuje, że najlepsze piłkarskie ligi europejskie - hiszpa ską, włoską, francuską i angielską - oglądać można wyłącznie w Canal+.
Wsparciem komunikacyjnym kampanii są layouty w przedświątecznych wydaniach tygodników telewizyjnych promujące wielkanocną ofertę kanałów dostępnych w Cyfrze+. Komunikacja oferty programowej wspierana jest dodatkowo emisją 0-sekundowych spotów radiowych.
W kampanii wykorzystywane są stacje: TVP, TVN, TVN7, Tele5, TVP3, Puls, TVP Kultura, TVP Sport, TVN24 oraz tygodniki telewizyjne i radio.
Kreację kampanii przygotowała agencja Gruppa66 Ogilvy. Filmy reklamowe wyreżyserował duet reżyserski Chuk Chuk, a zrealizował Dom Produkcyjny Tango Production. Media zaplanował dom mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: Wiosenna kampania Cyfry+