Grupa Amica tworzy dział marketingu globalnego, na czele Wioleta Wróbel
Grupa Amica utworzyła dział marketingu globalnego na którego czele stanęła Wioleta Wróbel.
Grupa Amica jest obecna w ponad 50 krajach - celem powstania działu marketingu globalnego jest optymalne wykorzystanie środków i wiedzy doświadczonego zespołu do tworzenia strategii działań marketingowych oraz koordynowania ich realizacji w poszczególnych krajach.
Nowo powstała komórka składa się z dwóch zespołów. Pierwszy, strategiczny, jest odpowiedzialny za tworzenie długoterminowych strategii działań komunikacyjnych oraz wyznaczanie standardów. Projekty w tym zespole realizowane będą przez pracowników z wielu krajów. Drugi zespół będzie łącznikiem między strategią a lokalnymi oddziałami - jego członkowie będą mieć wpływ na finalny kształt materiałów, dostarczając wiedzy dotyczącej potrzeb rynkowych i różnic kulturowych.
Na czele działu stanęła Wioleta Wróbel, która w firmie pełniła dotychczas funkcję marketing communication managera. Ma ponad 10 lat doświadczenia w marketingu, PR oraz strategii. Poprzednio pracowała w agencji GPD. Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej, Uniwersytetu Warszawskiego oraz Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Dołącz do dyskusji: Grupa Amica tworzy dział marketingu globalnego, na czele Wioleta Wróbel