Widownia TTV wzrosła pięciokrotnie, hitem „Cela”
W bieżącym roku średnia widownia TTV wynosi 58 tys. widzów. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. kanał zyskał 399 proc. widzów. Z kolei wpływy reklamowe wzrosły w tym czasie o 223 proc. Hitem stacji jest program „Cela”.
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, średnia minutowa widownia kanału TTV - Twoja Telewizja w okresie od 1 stycznia do 25 lipca 2013 roku wyniosła 58 tys. widzów. Przełożyło się to na 0,94 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 0,88 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. (czyli pierwszych miesięcy nadawania TTV) stacja zyskała średnio aż 499 proc. widzów, czyli 48 tys. oglądających. Wówczas jej średnia widownia kształtowała się na poziomie 10 tys. widzów, co przekładało się odpowiednio na 0,16 proc. oraz 0,15 proc. udziału.
Okres | Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
02-01-2012 - 25-07-2012 | 9 739 | 0,16% | 3 833 | 0,15% |
01-01-2013 - 25-07-2013 | 58 326 | 0,94% | 22 148 | 0,88% |
W styczniu br. średnia widownia TTV wyniosła 56 tys. widzów, co przełożyło się odpowiednio na 0,79 proc. oraz 0,74 proc. udziału. Natomiast w okresie od 1 do 25 lipca br. stację średnio oglądało 61 tys. widzów, co dało jej odpowiednio 1,17 proc. oraz 1,26 proc. udziału. Wzrost ten (w szczególności udziału w rynku telewizyjnym) wynika głównie z tego, że stacja nadaje na drugim multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej, który - w związku z wyłączaniem kolejnych nadajników analogowych - odbiera coraz więcej osób.
TTV w 2013 roku miesiąc po miesiącu | Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
styczeń 2013 | 55 942 | 0,79% | 21 292 | 0,74% |
luty 2013 | 55 326 | 0,80% | 20 072 | 0,72% |
marzec 2013 | 59 539 | 0,87% | 21 367 | 0,77% |
kwiecień 2013 | 59 554 | 0,96% | 21 418 | 0,86% |
maj 2013 | 59 389 | 1,04% | 21 655 | 0,93% |
czerwiec 2013 | 59 303 | 1,09% | 23 962 | 1,10% |
lipiec 2013 (do 25.07) | 60 574 | 1,17% | 26 325 | 1,26% |
Średnio: | 58 326 | 0,94% | 22 148 | 0,88% |
Najwięcej widzów na antenie TTV w bieżącym roku zgromadził reporterski program „Cela”, którego odcinek pokazany 14 lipca br. oglądało 415 tys. widzów. Drugie miejsce należało do magazynu „Uwaga” (18 lutego br.; 398 tys. widzów), a na trzeciej pozycji uplasował się informacyjny „Express” (16 lipca br.; 387 tys. widzów).
TOP programy w 2013 roku | Data | Start | Koniec | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | ||||
CELA /CYKL REP./ | 14-07-2013 | 22:09 | 22:33 | 414 807 | 3,42% |
UWAGA ! /MAG.SENS.POL./ | 18-02-2013 | 20:09 | 20:45 | 398 028 | 2,34% |
EXPRESS /PROG.INF./ | 16-07-2013 | 21:45 | 22:02 | 386 867 | 3,03% |
SEDZIA ANNA MARIA WESOLOWSKA /PROG.SENS./ | 03-05-2013 | 11:25 | 12:23 | 367 980 | 3,86% |
PROGNOZA POGODY | 19-06-2013 | 22:00 | 22:03 | 361 644 | 2,76% |
Wpływy reklamowe stacji w analizowanym okresie wyniosły 27,7 mln zł. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. wzrosły one aż o 223 proc., czyli o 19,1 mln zł. Wówczas wyniosły one 8,6 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Okres | Wpływy (zł) |
02-01-2012 - 25-07-2012 | 8 557 067 |
01-01-2013 - 25-07-2013 | 27 650 485 |
TTV - Twoja Telewizja rozpoczęła nadawanie 2 stycznia 2012 roku. Stacja jest dostępna na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej.
Dołącz do dyskusji: Widownia TTV wzrosła pięciokrotnie, hitem „Cela”