„Unboxing - Wielkie Otwarcie” w TVN. Ilu widzów przyciąga?
Po trzech tygodniach emisji program „Unboxing wielkie otwarcie” ogląda średnio 315 tys. widzów – wynika z danych Nielsena. Najwięcej widzów przyciągnęła premiera programu.
Program „Unboxing – Wielkie Otwarcie” jest jedną z jesiennych nowości stacji TVN. Rozrywkowy format prowadzony przez Damiana Michałowskiego jest emitowany w sobotnim popołudniowym paśmie o godz. 18.10, począwszy od 5 października.
Po trzech tygodniach od premiery program „Unboxing – Wielkie Otwarcie” ogląda średnio 315 tys. widzów, co daje stacji TVN 3,57 proc. udziałów w rynku w gronie wszystkich widzów oraz 5,35 proc. w przedziale wiekowym 20-54 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Spośród trzech analizowanych odcinków programu „Unboxing – Wielkie Otwarcie” największą widownię miał pierwszy, który obejrzało średnio 347 tys. widzów. Widzów programu z odcinka na odcinek ubywa.
Pod względem udziałów w rynku stacja TVN w paśmie nadawania programu zajmuje siódme miejsce w grupie wszystkich widzów i trzecie, jeśli chodzi o odbiorców w grupie wiekowej 20-54.
Ubiegłej jesieni TVN pokazywał w sobotnim, popołudniowym paśmie powtórki „Kuchennych rewolucji”.
Zasady programu „Unboxing - Wielkie Otwarcie”
Program „Unboxing - Wielkie Otwarcie” to format adresowany do familijnej widowni, który pokazuje rywalizację sześciu drużyn mających za zadanie rozpoznanie najbardziej wymyślnych gadżetów skrywanych w paczkach. Gospodarzem programu jest Damian Michałowski, który wybiera zagadkowe przedmioty i towarzyszy drużynom podczas odgadywania. Za każdy trafnie rozpoznany gadżet drużyny zdobywają punkt do klasyfikacji generalnej i prezent niespodziankę.
Czytaj także: Ruszył „Unboxing – Wielkie Otwarcie”. W jednym przypomina dawny teleturniej [Opinia]
Ta grupa, która przez cały sezon zgromadzi najwięcej punktów, otrzyma główną nagrodę, która do końca pozostanie niewiadomą. Pod koniec rund każda z drużyn może zaryzykować i “w ciemno” wymienić zdobyte nagrody na inne pudło z zagadkową zawartością.
"Unboxing - Wielkie Otwarcie" jest oryginalnym formatem TVN i pierwszą produkcją, która powstała we współpracy z platformą sprzedażową Amazon. Seria liczy dziewięć odcinków, a za jej realizację odpowiada firma producencka Wiernik Pro.
Dołącz do dyskusji: „Unboxing - Wielkie Otwarcie” w TVN. Ilu widzów przyciąga?