Wideo online zyska dzięki sportowi
Treści sportowe będą najważniejszym czynnikiem, dzięki któremu wnajbliższych kilku latach wideo online w USA i Wielkiej Brytaniibędzie zyskiwać na popularności.
W ciągu następnych pięciu lat liczba obejrzanych klipów wideo otematyce sportowej zanotuje ponad podwójny wzrost zarówno w USA jaki Wielkiej Brytanii - informuje na swojej stronie internetowejeMarketer, powołując się na prognozę firmy badawczej ScreenDigest.
W 2012 roku amerykańcy internauci obejrzą 10,8 miliarda, abrytyjscy 1,2 miliarda takich filmików. Z kolei w ubiegłym rokusportowe klipy wideo stanowiły 35 procent całego rynku telewizjionline za oceanem, a na Wyspach wskaźnik ten wyniósł 46procent.
Screen Digest prognozuje również, że w latach 2007 - 2012dochody związane ze sportowymi treściami wideo umieszczanymi winternecie zwiększą się w USA z 762 milionów do 2,3 miliardadolarów, podczas gdy w Wielkiej Brytanii wzrosną z 23,5 do 82,9miliona funtów. Większość tych kwot będzie pochodzić z reklam: w2012 roku będą one stanowić 49 procent dochodów w USA oraz 61procent w Wielkiej Brytanii.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Wideo online zyska dzięki sportowi