Wawelskie Smoki wsparte kampanią (wideo)
W telewizji, prasie, internecie i punktach sprzedaży trwa kampania wprowadzająca na rynek krakersy Wawelskie Smoki. Akcję przygotowały firma Lorenz, agencje Pahnke i Tequila\Polska oraz dom mediowy Media Vest.
Trwająca obecnie kampania reklamowa krakersów Wawelskie Smoki odwołuje się występującego w ich nazwie określenia legendarnego potwora. Przekaz podkreśla, że krakersy mają formę sześciu zabawnych smoków i nie zawierają konserwantów. Kampania – podobnie jak sam produkt – jest skierowana przede wszystkim do dzieci. Wawelskie Smoki są wprowadzane na rynek w ramach obchodów 100-lecia fabryki Lajkonika w Skawinie, których wsparciem komunikacyjnym zajmują się agencje Tequila\Polska i Q&A Consulting (więcej).
Akcja reklamująca Wawelskie Smoki jest prowadzona od 5 kwietnia w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat), prasie i internecie (tytuły i serwisy marketingowe i związane z branżą hadlową) oraz punktach sprzedaży (materiały POS i działania promocyjne). Kreację kampanii przygotowała firma Lorenz we współpracy z niemiecką agencją Pahnke Markenmacherei, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaVest.
Dołącz do dyskusji: Wawelskie Smoki wsparte kampanią (wideo)