„Wybierz smak swojego buntu!” w reklamach batonów Wanted (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa batonów Wanted (produkowanych przez ETi European Food Industries) pod hasłem „Wybierz smak swojego buntu!”. Przygotowały ją agencja Orchidea i dom mediowy UM.
- Wanted to nasza flagowa marka w Polsce. Konsumenci zachwycili się smakiem i zaskakującymi teksturami tych czekoladowych batoników, co nas ogromnie cieszy. Dlatego nie przestajemy dynamicznie inwestować w tę linię - oprócz zapowiadanej kampanii promocyjnej, poszerzamy także portfolio marki. Do dotychczasowej oferty dodaliśmy Wanted Nuts Dark, czyli nugatowy baton w czekoladzie deserowej z orzeszkami ziemnymi - opisuje Magdalena Słomczewska-Klimiuk, product portfolio manager ETi w Polsce.
- Ideą przewodnią kampanii jest w dalszym ciągu pozytywny bunt, ale podkreślamy w niej również jak ważne jest dzielenie się radosnymi i szalonymi chwilami z bliskimi. W tym celu dodaliśmy do oferty opakowania do dzielenia się batonikami Wanted Nuts Milk i Wanted Nuts Dark - dodaje.
Spot z kampanii przekonuje, że słodycze ETi dają zastrzyk szalonej energii przed spotkaniem dwójki głównych bohaterów. W reklamie ta energia jest symbolizowana przez goryla.
Batony Wanted wprowadzono do sprzedaży w Polsce w sierpniu ub.r., wspierała to kampania reklamowa pod hasłem „Obudź w sobie buntownika”.
Nowa akcja reklamowa ruszyła 6 maja, obejmuje telewizję (spot w wersji 15- i 30 sekundowej) oraz internet (m.in. współpraca z influencerami, aktywacje z nagrodami). Będzie prowadzona przez cztery tygodnie.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Orchidea a za zaplanowanie i zakup mediów - dom mediowy UM.
Dołącz do dyskusji: „Wybierz smak swojego buntu!” w reklamach batonów Wanted (wideo)