W reklamach Radio ZET muzycznie „udziela się” słuchaczom (wideo)
W poniedziałek startuje nowa kampania wizerunkowa Radia ZET, która realizowana będzie pod hasłem „Radio ZET się udziela”. Obejmie ona telewizję, prasę, internet, outdoor i kina.
W reklamie telewizyjnej zobaczyć można różnych słuchaczy stacji, którzy podrygują w rytm utworu Madcona pod tytułem „Don’t Worry”.
- Chcemy pokazać, że pozytywna energia, czyli DNA Radia ZET, udziela się wszystkim bez względu na wiek, miejsce czy czas. Jesteśmy wszędzie tam, gdzie są nasi słuchacze - w samochodach, na maratonach, na szczytach gór, a nawet w kosmosie - opisuje Katarzyna Piecuch, dyrektor promocji Grupy Eurozet.
Spot będzie można oglądać we wszystkich głównych telewizjach i kanałach tematycznych. Kampania obejmuje również internet (m.in. Onet, Wirtualna Polska, Gazeta.pl, YouTube), prasę (dzienniki, tygodniki i miesięczniki), sieci kin Multikino, Helios i Cinema City, a także outdoor (m.in. wiaty przystankowe i autobusy).
Autorem koncepcji kreatywnej spotów jest agencja Change (należąca do Group One). Za ich reżyserię odpowiadał Szymon Pawlik, produkcję - Studio Garaż, a postprodukcję - Platige Image. Media zaplanował i zakupił dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Z danych Radio Track wynika, że w okresie od lipca do września br. średni udział Radia ZET wyniósł 13,8 proc.
Dołącz do dyskusji: W reklamach Radio ZET muzycznie „udziela się” słuchaczom (wideo)
Ciekawe co nastąpi wczesniej nowy zarząd czy sprzedaż Eurozetu...
Patrząc na poczytania tych ,,eurozetowych garniturowców" aż płakać się chce. Dobijają kurę która znosiła złote jajka..
Dajcie mi stery Radia Zet, a obiecuje, że stacja wstanie z kolan i będzie numerem jeden w Polsce!!!