Tytuły męskie straciły, „Logo” najbardziej w dół
Wszystkie męskie miesięczniki lifestylowe i shoppingowe miały w lutym br. niższą sprzedaż niż rok wcześniej. Najwięcej straciło „Logo”, a pozycję lidera utrzymał „CKM”.
Sprzedaż ogółem „CKM-u” (Marquard Media Polska) w lutym br. wyniosła 62 596 egz. i była o 13,3 proc. niższa niż rok wcześniej – pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez serwis Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął magazyn shoppingowy „Logo” (Agora), który sprzedał się w ilości 51 368 egz., notując największy w rankingu spadek, wynoszący 16,9 proc.
Na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Playboy" (Marquard Media Polska), którego sprzedaż ogółem w porównaniu do lutego ub.r. spadła o 3,2 proc. i wyniosła 48 641 egz.
Pismo „Men's Health” (Motor-Presse Polska) miało łączone wydanie styczniowo-lutowe, które rozeszło się w ilości 77 551 egz. To o 7,4 proc. więcej niż rok wcześniej, gdy również wydany został numer styczniowo-lutowy.
Sprzedaż magazynu biznesowego „Forbes” (Axel Springer Polska) w lutym br. wyniosła 47 168 egz., czyli o 8,4 proc. mniej niż rok temu.
luty | ||
2009 | 2010 | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 72 229 | 62 596 |
Logo | 61 834 | 51 368 |
Playboy | 50 251 | 48 641 |
Men's Health Edycja Polska | - | - |
Forbes | 51 517 | 47 168 |
Porównując dane z lutego br. do danych ze stycznia widać, że spadek sprzedaży zanotowały wszystkie magazyny, a największy, wynoszący 43,8 proc., dotknął miesięcznika „Playboy”.
2010 | ||
styczeń | luty | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 85 864 | 62 596 |
Logo | 58 029 | 51 368 |
Playboy | 86 481 | 48 641 |
Men's Health Edycja Polska | 77 551 | - |
Forbes | 41 926 | 47 168 |
Dołącz do dyskusji: Tytuły męskie straciły, „Logo” najbardziej w dół
http://chomikuj.pl/?page=221848