Tylko “CKM” zyskuje, ”Playboy” najbardziej w dół
Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn w lipcu br. był magazyn “CKM”, który jako jedyny poprawił swój wyniku w porównaniu do lipca ub.r W dół poszła sprzedaż pozostałych pism, a najwięcej z nich stracił “Playboy”.
Rozpowszechnianie płatne razem „CKM-u” (Marquard Media Polska) w lipcu br. wyniosło 75 818 egz. i było o 3,9 proc. wyższe niż rok wcześniej – pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl. Pismo to jako jedyne zanotowało wzrost w rankingu.
Drugą lokatę zajął magazyn „Playboy” (Marquard Media Polska), który rozszedł się w nakładzie wynoszącym 67 214 egz., notując jednocześnie największy spadek w zestawieniu (o 19,4 proc.).
Na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Men's Health" (Motor-Presse Polska), którego rozpowszechnianie płatne razem w analizowanym okresie w porównaniu do lipca 2009 roku spadło o 18,1 proc. i wyniosło 63 702 egz.
Spadek zanotował też magazyn biznesowy „Forbes” (Axel Springer Polska). Jego wynik to 43 372 egz., czyli o 7,3 proc. mniej niż rok temu.
Wirtualnemedia.pl | lipiec | |
2010 | 2009 | |
ZKDP | Rozpowszechnianie płatne razem | |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 75 818 | 72 985 |
Playboy | 67 214 | 83 433 |
Men's Health Edycja Polska | 63 702 | 77 773 |
Logo | 52 778 | 59 257 |
Forbes | 43 372 | 46 796 |
W lipcu br. w porównaniu do czerwca najwięcej zyskał „Playboy” (35,7 proc.). Spadek zanotowało jedynie “Logo” (o 10 proc.).
Wirtualnemedia.pl | 2010 | |
lipiec | czerwiec | |
ZKDP | Rozpowszechnianie płatne razem | |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 75 818 | 60 942 |
Playboy | 67 214 | 49 551 |
Men's Health Edycja Polska | 63 702 | 60 147 |
Logo | 52 778 | 58 633 |
Forbes. Profit | 43 372 | 38 343 |
Dołącz do dyskusji: Tylko “CKM” zyskuje, ”Playboy” najbardziej w dół