„Tygodnik Zamojski” liderem wśród tygodników lokalnych. Większość tytułów na minusie
W styczniu 2015 roku na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski”, z kolei najwięcej straciła gazeta „Co Tydzień (Jaworzno)”.
Średnia sprzedaż ogółem liderującego „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie) w styczniu 2015 roku wyniosła 23 740 egz., po spadku względem analogicznego okresu 2014 roku o 2,37 proc. - wynika z rankingu, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugiej lokacie uplasował się „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 3,69 proc. do poziomu 20 063 egz.
Podium zamyka „Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w analizowanym okresie wyniosła 14 672 egz., po spadku o 9,14 proc.
Największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski” (Magraf), który awansował z miejsca 28. na 27. Jego średni wynik zwiększył się o 5,26 proc. i w ostateczności wyniósł 2 723 egz.
Z kolei najwięcej straciła gazeta „Co Tydzień (Jaworzno)” (Wydawnictwo GM) - było to 15,02 proc. do poziomu 2 483 egz. Tytuł ten w rankingu spadł z miejsca 25. na 28.
ZKDP | styczeń | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tygodnik Zamojski | 29 755 | 23 740 | 23 740 | 31 502 | 24 316 | 24 316 |
Tygodnik Siedlecki - Magazyn | 25 000 | 20 063 | 20 063 | 28 000 | 20 831 | 20 831 |
Tygodnik Podhalański | 23 965 | 14 807 | 14 672 | 24 315 | 16 272 | 16 148 |
TEMI Galicyjski Tygodnik Informacyjny | 19 000 | 13 665 | 13 665 | 20 063 | 15 650 | 15 650 |
Tygodnik Ciechanowski | 16 839 | 11 810 | 11 810 | 16 925 | 12 151 | 12 151 |
Tygodnik Ostrołęcki | 14 517 | 11 828 | 11 731 | 17 730 | 13 825 | 13 753 |
Życie Podkarpackie | 15 000 | 10 047 | 10 047 | 16 080 | 9 864 | 9 864 |
Obserwator Lokalny | 10 102 | 8 884 | 8 884 | 10 200 | 8 744 | 8 744 |
Przełom - Tygodnik Ziemi Chrzanowskiej | 11 500 | 8 421 | 8 421 | 12 000 | 8 778 | 8 778 |
Nowy Łowiczanin | 9 554 | 8 205 | 8 205 | 9 576 | 8 462 | 8 462 |
Czas Chojnic | 7 738 | 6 969 | 6 969 | 7 500 | 6 638 | 6 638 |
Gwarek | 10 416 | 6 715 | 6 715 | 10 393 | 6 503 | 6 503 |
Gazeta Powiatowa - Wiadomości Oławskie | 8 060 | 6 594 | 6 594 | 8 550 | 7 113 | 7 113 |
Życie Bytomskie | 13 000 | 6 330 | 6 330 | 13 000 | 7 045 | 7 045 |
Strzelec Opolski | 7 028 | 6 007 | 6 004 | 7 051 | 6 080 | 6 078 |
Tygodnik Tucholski | 6 750 | 5 710 | 5 710 | 6 750 | 5 570 | 5 570 |
Pałuki | 6 460 | 5 681 | 5 681 | 6 361 | 5 615 | 5 615 |
Korso | 7 400 | 5 438 | 5 438 | 8 000 | 5 948 | 5 948 |
Lokalna Gazeta Kutna i Regionu | 6 800 | 5 043 | 5 043 | 7 000 | 5 413 | 5 413 |
Tygodnik Płocki | 7 050 | 4 597 | 4 597 | 8 400 | 5 133 | 5 133 |
Pałuki i Ziemia Mogileńska | 5 234 | 4 495 | 4 495 | 5 362 | 4 572 | 4 572 |
Korso Kolbuszowskie | 4 400 | 3 378 | 3 378 | 4 400 | 3 437 | 3 437 |
Kulisy Powiatu - Kluczbork - Olesno | 5 550 | 3 219 | 3 219 | 5 550 | 3 223 | 3 223 |
Kurier Internetowy | 4 200 | 3 069 | 3 069 | 4 300 | 3 362 | 3 362 |
Głos Wągrowiecki | 4 063 | 2 817 | 2 805 | 4 330 | 2 681 | 2 681 |
Tygodnik Prudnicki | 3 500 | 2 801 | 2 801 | 3 620 | 2 903 | 2 903 |
Tygodnik Człuchowski | 3 163 | 2 723 | 2 723 | 3 150 | 2 587 | 2 587 |
Co Tydzień (Jaworzno) | 4 000 | 2 486 | 2 483 | 4 000 | 2 940 | 2 922 |
Tygodnik Gazeta Gryfińska | 3 100 | 2 282 | 2 282 | 3 100 | 2 325 | 2 325 |
Wieści z Głowna i Strykowa | 2 570 | 2 268 | 2 268 | 2 540 | 2 246 | 2 246 |
Gazeta Słupecka | 2 950 | 2 044 | 2 044 | 3 300 | 2 291 | 2 291 |
Co Tydzień (Mysłowice, Imielin, Chełm Śląski) | 2 100 | 1 066 | 1 057 | 2 000 | 1 163 | 1 150 |
W zestawieniu ujęto tylko te tygodniki lokalne, które zostały zgłoszone do ZKDP.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tygodnik Zamojski” liderem wśród tygodników lokalnych. Większość tytułów na minusie