SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Twitter uruchamia narzędzia analityczne dla postów

Jak dotąd Twitter pozwalał na analizę zasięgu, zaangażowania i innych wskaźników w przypadku promowanych postów. Teraz rozszerzono te narzędzia na wszystkie tweety.

Nowe narzędzia analityczne pozwalają użytkownikom Twittera, a w szczególności osobom kierującym profilami marek, na zbadanie zasięgu, wpływu oraz reakcji internautów na publikowane treści. Przy czym mechanizmy te znajdują obecnie zastosowanie we wszystkich publikowanych na koncie tweedach, a nie tylko tych sponsorowanych, jak to miało miejsce dotychczas.

Udostępniony mechanizm pozwala m.in. na sprawdzenie szczegółowej liczby polubień, udostępnień oraz odpowiedzi na wybrane tweety. Wszystkim wskaźniki są opatrzone rozbudowanymi wykresami oraz tabelami. Dodatkowo serwis pozwala na wyeksportowanie ich do formatów CSV.

Pierwsze komentarze wskazują, że otworzenie narzędzia na nowe zastosowania jest krokiem, który ma uczynić Twittera atrakcyjniejszym w oczach marek - również tych, które nie decydują się na wykupienie reklamy w serwisie.

Dołącz do dyskusji: Twitter uruchamia narzędzia analityczne dla postów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl