TVN nowym liderem, TVP1 i Polsat ze spadkami. 7 mln widzów „M jak miłość”
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansował TVN. Stacja ta pierwsze miejsce zajęła również wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVN w okresie od 24 do 30 listopada 2014 roku zwiększył się o 0,45 pkt. proc. do 12,68 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce drugie.
Z pierwszej na drugą lokatę spadła TVP1, której udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 0,89 pkt. proc. i wyniósł 12,30 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się Polsat. Jego wynik to 11,48 proc., po spadku o 0,63 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce zajęła TVP2 (9,80 proc.; do góry o 0,77 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN7 (3,56 proc.; + 0,33 pkt. proc.), Puls 2 (1,55 proc.; + 0,06 pkt. proc.), TVP Regionalna (1,11 proc.; + 0,03 pkt. proc.), TVP ABC (0,79 proc.; + 0,17 pkt. proc.) i Cartoon Network (0,67 proc.; + 0,05 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ |
17.11 - 23.11.2014 r. |
24.11 - 30.11.2014 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
TVN |
854 363 |
12,23% |
892 543 |
12,68% |
2 |
TVP1 |
921 348 |
13,19% |
865 939 |
12,30% |
3 |
Polsat |
846 381 |
12,11% |
807 816 |
11,48% |
4 |
TVP2 |
631 091 |
9,03% |
689 769 |
9,80% |
5 |
TVN7 |
225 563 |
3,23% |
250 683 |
3,56% |
6 |
TV PULS |
227 344 |
3,25% |
228 092 |
3,24% |
7 |
TV4 |
210 530 |
3,01% |
211 112 |
3,00% |
8 |
TVN24 |
221 571 |
3,17% |
197 083 |
2,80% |
9 |
TVP INFO |
223 532 |
3,20% |
189 544 |
2,69% |
10 |
Puls 2 |
104 312 |
1,49% |
109 220 |
1,55% |
11 |
Polsat2 |
107 338 |
1,54% |
102 835 |
1,46% |
12 |
TTV - Twoja Telewizja |
89 318 |
1,28% |
92 566 |
1,32% |
13 |
TVP Seriale |
84 976 |
1,22% |
85 210 |
1,21% |
14 |
TVP Regionalna |
75 744 |
1,08% |
77 942 |
1,11% |
15 |
TV6 |
71 265 |
1,02% |
71 133 |
1,01% |
16 |
Polsat News |
74 093 |
1,06% |
67 548 |
0,96% |
17 |
TVP Rozrywka |
67 852 |
0,97% |
66 622 |
0,95% |
18 |
TVP ABC |
43 324 |
0,62% |
55 335 |
0,79% |
19 |
Cartoon Network |
43 653 |
0,62% |
47 370 |
0,67% |
20 |
TVN Style |
43 936 |
0,63% |
46 856 |
0,67% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,52 pkt. proc. do 14,66 proc. udziału. Na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział zmniejszył się o 0,21 pkt. proc. do 13,28 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła TVP1 - spadek o 1,10 pkt. proc. do 8,57 proc. udziału. Z kolei na czwartym miejscu ulokowała się Dwójka (do góry o 0,38 pkt. proc. do 7,97 proc.).
Wszyscy 16-49 |
17.11 - 23.11.2014 r. |
24.11 - 30.11.2014 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
TVN |
382 780 |
14,14% |
405 886 |
14,66% |
2 |
Polsat |
365 134 |
13,49% |
367 691 |
13,28% |
3 |
TVP1 |
261 674 |
9,67% |
237 288 |
8,57% |
4 |
TVP2 |
205 455 |
7,59% |
220 850 |
7,97% |
5 |
TV PULS |
111 518 |
4,12% |
116 524 |
4,21% |
6 |
TV4 |
93 055 |
3,44% |
99 535 |
3,59% |
7 |
TVN7 |
86 805 |
3,21% |
87 822 |
3,17% |
8 |
TVN24 |
64 592 |
2,39% |
57 759 |
2,09% |
9 |
Puls 2 |
44 145 |
1,63% |
47 382 |
1,71% |
10 |
TTV - Twoja Telewizja |
41 314 |
1,53% |
43 274 |
1,56% |
11 |
Polsat2 |
44 898 |
1,66% |
41 249 |
1,49% |
12 |
TVP Seriale |
33 334 |
1,23% |
38 585 |
1,39% |
13 |
TV6 |
33 389 |
1,23% |
31 847 |
1,15% |
14 |
TVP INFO |
32 293 |
1,19% |
29 771 |
1,07% |
15 |
Eska TV |
20 012 |
0,74% |
26 318 |
0,95% |
16 |
TVN Style |
23 515 |
0,87% |
24 278 |
0,88% |
17 |
Discovery |
22 863 |
0,84% |
24 260 |
0,88% |
18 |
Polo TV |
24 167 |
0,89% |
24 146 |
0,87% |
19 |
Comedy Central |
21 802 |
0,81% |
24 012 |
0,87% |
20 |
TVN Turbo |
20 566 |
0,76% |
22 652 |
0,82% |
Dołącz do dyskusji: TVN nowym liderem, TVP1 i Polsat ze spadkami. 7 mln widzów „M jak miłość”