TVN Media rozpoczęło sprzedaż spotów wyborczych
Biuro reklamy TVN Media jako pierwsze rozpoczęło sprzedaż spotów wyborczych w związku ze zbliżającymi się wyborami samorządowymi - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.
W przypadku grupy kanałów TVN spoty wyborcze emitowane będą na antenach TVN i TVN7.
Obsługujące je biuro reklamy TVN Media rozpoczęło ich sprzedaż w tych kanałach w środę 14 lutego.
W TVN spoty emitowane są w ciągu całej doby, poza blokami reklamowymi przy “Faktach”, prognozie pogody i serwisie sportowym.
Najwięcej, bo 20,5 tys. zł (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek) kosztuje spot wyborczy emitowany przy serialu “Na Wspólnej”. Za emisję przy “Kuchennych rewolucjach” trzeba zapłacić 19,6 tys. zł, a przy “Milionerach” - 18,8 tys. zł.
Po 19,6 tys. zł trzeba zapłacić za spot, który emitowany będzie przy serialu “Lipowo. Zmowa milczenia” (poniedziałek wieczór) i przy “Bitwie o gości" (wtorek wieczór).
W TVN7 najdroższy spot wyborczy kosztuje 5 160 zł i jest emitowany przy serialu “Paloma” w dni powszednie po godz. 16.
Wybory samorządowe, czyli do rad gmin, rad powiatów, sejmików województw i rad dzielnic m.st. Warszawy oraz wybory wójtów, burmistrzów i prezydentów miast odbędą się w niedzielę, 7 kwietnia br. Druga tura wyborów samorządowych odbędzie się 14 dni po przeprowadzeniu pierwszej, czyli 21 kwietnia.
Dołącz do dyskusji: TVN Media rozpoczęło sprzedaż spotów wyborczych