Adexon przejmuje od White Paper Agency obsługę budżetu reklamowego Telewizji Puls w internecie
Agencja Adexon (należąca do funduszu inwestycyjnego KnowledgeHub) wygrała konkurs ofert na kompleksową obsługę reklamową Telewizji Puls w internecie. Umowę podpisano do końca br.
Adexon będzie odpowiadać za planowanie i zakup mediów do internetowych kampanii reklamowych stacji TV Puls i Puls 2 oraz realizację tych działań.
Agencja pozyskała to zlecenie w konkursie ofert. Nie podano, ile ani które inne firmy brały w nim udział.
Poprzednio obsługą Telewizji Puls w tym zakresie zajmowała się White Paper Agency. Planowaniem i zakupem mediów do swoich pozainternetowych kampanii nadawca zajmuje się we własnym zakresie.
Według danych Nielsen Audience Measurement w lutym br. średnia minutowa oglądalność TV Puls wynosiła 206,6 tys. widzów, a udział stacji w rynku oglądalności - 2,88 proc., natomiast Puls 2 zanotował 125 tys. widzów i 1,74 proc. udziału.
Dołącz do dyskusji: Adexon przejmuje od White Paper Agency obsługę budżetu reklamowego Telewizji Puls w internecie