SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„The Voice of Poland 2” stracił 100 tys. widzów. 12,1 mln zł z reklam

Drugą edycję „The Voice of Poland” oglądało w Dwójce 2,17 mln widzów, o 100 tys. osób mniej niż pierwszą serię show. Program poprawił udziały w TVP2 w grupie komercyjnej a wpływy z reklam wyniosły 12,1 mln zł.

„The Voice of Poland 2” oglądać można było w okresie od 2 marca do 18 maja br., w soboty po godz. 20.00. Średnia widownia show wyniosła 2,17 mln osób, co przełożyło się na 14,88 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 15,44 proc. w grupie komercyjnej 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się castingowy odcinek programu pokazany 16 marca br. o godz. 21.05. Oglądało go 2,94 mln widzów.

Dla porównania, emitowana jesienią 2011 roku pierwsza edycja „The Voice of Poland” miała o 100 tys. więcej widzów, bo 2,27 mln. Jej udział był co prawda wyższy w 4+ (15,69 proc.), ale niższy w grupie komercyjnej (14,85 proc., więcej na ten temat).

W czasie nadawania „The Voice of Poland” TVP2 zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie była TVN z udziałem na poziomie 15,81 proc. emitująca swój talent-show „X Factor” oraz filmy fabularne, a wiceliderem -  TVP1 (15,59 proc.; „Komisarz Alex”, filmy fabularne). Za Dwójką uplasowała się Polsat (11,54 proc., filmy, gala KSW). Z kolei w grupie komercyjnej TVP2 była druga, przegrywając tylko z TVN. Trzeci był Polsat, a czwarta - TVP1.

Show przyniósł Dwójce wpływy reklamowe wynoszące 12,1 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Dyrekcja TVP2 zadowolona jest z oglądalności show i jego jakości. - Program stał na wysokim poziomie wokalnym i artystycznym oraz spotkał się z pozytywnym przyjęciem ze strony widzów. Dlatego zastanawiamy się nad kontynuacją trzeciej edycji tego show w jesiennej ramówce TVP2. Na ostateczne decyzje jest jednak zdecydowanie za wcześnie - informuje nas centrum prasowe TVP.

Drugą edycję „The Voice of Poland” wygrała Natalia Sikora. Trenerami w niej byli: Justyna Steczkowska, Patrycja Markowska, Marek Piekarczyk oraz Tomson i Baron z Afromental. Show prowadzili: Marika, Tomasz Kammel i Maciej Musiał. Producentem wykonawczym był Rochstar.

jury „The Voice of Poland”, fot. TVP


Trzy topowe odcinki „The Voice of Poland”

Data Godz Wszyscy 4+
AMR SHR %
16-03-2013 21:09 2 943 716 19,53%
23-03-2013 21:08 2 657 104 17,53%
09-03-2013 21:08 2 537 174 16,33%


Oglądalność „The Voice of Poland” na tle konkurencji

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVN 2 303 333 15,81% 19,37%
TVP1 2 271 906 15,59% 10,93%
TVP2 - The voice of Poland 2 168 814 14,88% 15,44%
Polsat 1 681 827 11,54% 14,23%

 

Dołącz do dyskusji: „The Voice of Poland 2” stracił 100 tys. widzów. 12,1 mln zł z reklam

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
on2
The Voice to najlepszy program muzyczny. Swoją formułą i poziomem uczestników program bije na głowę X Factor. Myślę,że warto postawić na 3 edycję.
0 0
odpowiedź
User
Pn
Wyjątkowe g... Nie dało się tej żenady oglądać. Pretensjonalnej żenady.
0 0
odpowiedź
User
voice
Jak dużo czasu? Jeśli Voice ma ruszyć na jesień, to już niedługo trzeba organizować precastingi. Nie zwlekajcie z decyzją, Czekam na 3 edycję :)
0 0
odpowiedź