Zmiana pasma emisji nie pomogła oglądalności „The Real Housewives. Żony Warszawy”
Nowy show „The Real Housewives. Żony Warszawy” po sześciu tygodniach emisji ogląda 292 tys. widzów. Pierwsze trzy odcinki pokazane o 20.05 śledziło 367 tys. osób, a kolejne trzy nadane dwie godziny później miały 217 tys. oglądających - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Polsat nowy cotygodniowy program „The Real Housewives. Żony Warszawy” pokazuje w środy, począwszy od 6 września br. Przez pierwsze trzy tygodnie emisji cykl oglądać można było o godz. 20.05, a od 27 września produkcja nadawana jest po 22.00.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Średnia oglądalność wszystkich dotychczas pokazanych sześciu odcinków programu „The Real Housewives. Żony Warszawy” (pokazanych do 11 października) wyniosła 292 tys. widzów, co przełożyło się na 2,96 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 4,56 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 3,99 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z odcinków śledziło 1,23 mln osób w grupie 4+.
Słabsze wyniki w nowym paśmie
Pierwsze trzy odcinki produkcji pokazane o 20.05 obejrzało 367 tys. widzów (odpowiednio 3,13 proc., 4,72 proc. i 4,21 proc.). Z kolei kolejne trzy odcinki pokazane w nowym paśmie miały 217 tys. widzów (2,80 proc., 4,41 proc. i 3,77 proc.).
Dla porównania, nadawaną w niemal tym samym paśmie jesienią ub.r. siódmą edycję programu „Hell’s kitchen - piekielna kuchnia” śledziło 580 tys. osób. Przełożyło się to na 4,61 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,86 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,39 proc. w grupie 16-59. Show „The Real Housewives. Żony Warszawy” w tym ujęciu stracił 288 tys. widzów.
„The Real Housewives. Żony Warszawy” to polska wersja amerykańskiego formatu „The Real Housewives”, który zadebiutował w 2006 roku w stacji Bravo. W programie widzowie śledzą losy i pełne intryg życie kobiet, które odniosły ogromny życiowy sukces i na swoją pozycję zapracowały same. Są wśród nich kobiety biznesu z różnych branż - m.in. kosmetycznej, hotelarskiej, medycznej, high-tech.
Uczestniczkami pierwszej polskiej edycji „The Real Housewives. Żony Warszawy” są: Monika Żochowska (założycielka firmy kosmetycznej Glov), Anna Szubierajska (właścicielka hotelu Mazurski Raj), Sara Koślińska (założycielka aplikacji inwestycyjnej dla banków i firm ubezpieczeniowych Limitless), Monika Goździalska (modelka i celebrytka), Magdalena Pyć-Leszczuk (mentorka), Anita Kuś-Munsanje (ekspertka modowa, żona właściciela kliniki medycyny estetycznej w Dublinie), Barbara Sobczak (właścicielka klinik medycznych w Warszawie i Dubaju) i Katarzyna Przydryga (fotografka). W programie gościnnie (w roli tzw. „przyjaciółki Housewives”) pojawia się także Anna Wrońska, dyrektorka ds. PR w luksusowym domu handlowym Vitkac.
Producentem „The Real Housewives. Żony Warszawy” jest Rochstar.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 7,30 proc.
Dołącz do dyskusji: Zmiana pasma emisji nie pomogła oglądalności „The Real Housewives. Żony Warszawy”