SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

T-Mobile startuje w Polsce: nowe taryfy, reklamy i serwisy

T-Mobile oficjalnie zastąpiła Erę. Sieć ma nową ofertę i komunikację reklamową, zmieniły się też jej strony internetowe. Czym T- Mobile chce przyciągnąć klientów?

W związku z pojawieniem się T-Mobile zniknęła nie tylko Era, lecz również submarki tej sieci takie jak Era Biznes, Era blueconnet i TakTak. Natomiast na rynku pozostanie Heyah.

>>> Analitycy: PTC nie straci na zastąpieniu Ery przez T-Mobile
>>> Zdaniem analityków rebranding Ery jest niekorzystny dla TP SA

Oferta T-Mobile składa się z kilku głównych elementów dotyczących poszczególnych usług dostępnych w tej sieci. I tak taryfy „Wszędzie w sieci” obejmują mobilny dostęp do internetu (szczegóły na ten temat), „Wszędzie rozmawiaj” - połączenia i wiadomości (szczegóły), a taryfy „Zawsze” - połączenia i wiadomości w obrębie sieci T-Mobile na całym świecie (szczegóły). Poszczególne warianty tych ofert skierowane są do klientów indywidualnych i biznesowych.

>>> T-Mobile zamiast Ery - pytania i odpowiedzi dla klientów

Już dwa tygodnie temu rozpoczęła się kampania reklamowa informująca o zastąpieniu Ery przez T-Mobile. W pierwszym etapie była żegnana ta pierwsza marka (zobacz wykorzystywane w niej reklamy), a w drugim - witana ta druga (zobacz te reklamy). Obecnie prezentowany jest też wizerunkowy spot T-Mobile, w którym występuje Jan Nowicki (zobacz tę reklamę).

Rebranding Ery na T-Mobile obejmuje też strony internetowe sieci. Jako pierwszy pod koniec maja ruszył serwis T-Mobile.pl, do którego od początku byli przekierowywani użytkownicy odwiedzający stronę Era.pl. Jednocześnie ruszył Facebookowy fanpage nowej marki, który obserwuje już ponad 30 tys. internautów.

Natomiast w dniu oficjalnego wejścia T-Mobile na polski rynek witryna TwojaEraOnline.pl została zastąpiona przez serwis T-Mobile-Trendy.pl. Na nowej stronie znajdują się wiadomości dotyczące mobilnych nowości i trendów oraz wydarzeń ze świata muzyki i filmu, praktyczne porady dla fanów aplikacji i telefonów komórkowych, a także wideo-testy telefonów. Mobilna wersja serwisu działa pod adresem m.T-Mobile-Trendy.pl.

Jednocześnie EraMusicGarden.pl, muzyczny serwis działający od połowy ub.r., jest obecnie dostępny jako T-Mobile-Music.pl Na stronie znajdują się wszystkie materiały z jej poprzedniej wersji, czyli informacje, recenzje, wywiady i felietony dotyczące muzyki, galerie zdjęć, multimedia oraz muzyka do posłuchania online i do ściągnięcia. W nowej odsłonie serwisu pojawił się również przewodnik po letnich festiwalach muzycznych.


Wszystkie polskie strony T-Mobile mają szatę graficzną opartą na charakterystycznym dla tej marki kolorze magneta. Serwisy we własnym zakresie przygotowała Polska Telefonia Cyfrowa.

Dołącz do dyskusji: T-Mobile startuje w Polsce: nowe taryfy, reklamy i serwisy

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
banan
Przeglądając nową ofertę T-Mobile szału nie ma (zarówno ja i inni tak uważają)....niestety...ale daje czas na rozkręcenie się tej marki na naszym rynku, choć przyznam szczerze, nie będzie to łatwe, ze względu na inne oferty pozostałych operatorów...przyszłość pokaże....bądźmy jednak dobrej myśli :)
0 0
odpowiedź
User
guru
PLAY wciąz najlepszy..
Dziwne, ze na logach telefonów wciąz widnieje ERA. Czyzby pomimo tylu reklam nie umieli zmienić sygnału z nadajników?? hehehe
0 0
odpowiedź
User
moss
dla mnie w tak-taku nie zmieniło się nic oprócz nazwy taryfy z hot na e-hot :-/
0 0
odpowiedź