„Świat w zasięgu ręki” - Onet reklamuje się z tabletem (wideo)
W telewizji, radiu, prasie, internecie i kinach rusza kampania reklamowa Onetu. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Onet. Świat w zasięgu ręki” - portal przygotował wspólnie z firmami Scholz and Friends, 180 heartbeats i Starcom.
Nowa kampania reklamowa Onetu podkreśla, że niezależnie od urządzenia, za pomocą którego korzysta się z tego portalu, zapewnia on rozmaite treści i emocje. Przykładowo główny bohater spotu telewizyjno-kinowego korzysta z serwisu na tablecie.
>>> Eksperci o zmianach w Onecie: logo fajne, kropki jak w Netii
Akcja promuje jednocześnie nową identyfikację wizualną Onetu, której ważnym elementem jest grafika w formie roku kropek (więcej na ten temat). Taki motyw ma symbolizować różnorodność i bogactwo treści oferowanych przez portal.
Kampania obejmuje telewizję (TVN, TVN 24, TVN 7, TVN Turbo, MTV), radio (RMF FM, RMF Maxxx, Radio ZET, Chilli Zet, Antyradio, Planeta, Radio Eska), prasę („Wprost”, „Newsweek”, „Auto Świat”, „Forbes”, „Film”, „Party”, „Glamour”, „Claudia”, „National Geographic”, „Gala”), internet (m.in. Wirtualnemedia.pl, serwisy z oferty Redefine i Google Display Network) oraz kina (sieć Multikino, kina obsługiwane przez Kinads).
>>> Onet rusza ze studiem wideo i mobilną aplikacją newsową
Kreację kampanii przygotowały agencje Scholz and Friends i 180 heartbeats (internet), natomiast media zaplanował dom mediowy Starcom, a ich zakupem we własnym zakresie zajął się dział marketingu i komunikacji Grupy Onet.
Dołącz do dyskusji: „Świat w zasięgu ręki” - Onet reklamuje się z tabletem (wideo)