SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Strażak Sam' bohaterem nowego pisma Egmontu

18 kwietnia wydawnictwo Egmont Polska wprowadzi na polski rynek miesięcznik "Strażak Sam" oparty na motywach serialu animowanego opowiadającego o tytułowym bohaterze. Pismo kierowane będzie do chłopców w wieku od 3 do 5 lat.

W miesięczniku znajdą się opowieści obrazkowe (zdjęcia z serialu wyprodukowanego techniką animacji lalkowej), plakaty, ciekawostki, zadania i łamigłówki do rozwiązywania. Tytuł ma edukować i promować zasady bezpieczeństwa wśród dzieci. Do każdego numeru czasopisma dołączana będzie brandowana zabawka lub akcesoria strażackie. W pierwszym będzie to gra "Uratuj kotka".

sam

"Strażak Sam" liczy ma 24 strony. Pismo ukazywać się będzie w nakładzie 55 tys. egz., a cena miesięcznika to 5,50 zł. Koszt całostronnej reklamy na drugiej okładce to 9900 zł, a na czwartej - 10500 zł.

Debiut nowego tytułu wsparty zostanie kampanią reklamową w telewizji (TVP, TVN, Jetix, Cartoon Network, MiniMini, Boomerang), w prasie (tytuły Egmont Polska) i w internecie (www.minimini.pl, www.wp.pl, www.edziecko,pl, www.dziecko.onet.pl). Za kreację spotu telewizyjnego odpowiada DSK, za zakup mediów - MPG Media Planning. Akcja potrwa od 18 do 27 kwietnia br.

Dołącz do dyskusji: 'Strażak Sam' bohaterem nowego pisma Egmontu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl