'Strażak Sam' bohaterem nowego pisma Egmontu
18 kwietnia wydawnictwo Egmont Polska wprowadzi na polski rynek miesięcznik "Strażak Sam" oparty na motywach serialu animowanego opowiadającego o tytułowym bohaterze. Pismo kierowane będzie do chłopców w wieku od 3 do 5 lat.
W miesięczniku znajdą się opowieści obrazkowe (zdjęcia z serialu wyprodukowanego techniką animacji lalkowej), plakaty, ciekawostki, zadania i łamigłówki do rozwiązywania. Tytuł ma edukować i promować zasady bezpieczeństwa wśród dzieci. Do każdego numeru czasopisma dołączana będzie brandowana zabawka lub akcesoria strażackie. W pierwszym będzie to gra "Uratuj kotka".
"Strażak Sam" liczy ma 24 strony. Pismo ukazywać się będzie w nakładzie 55 tys. egz., a cena miesięcznika to 5,50 zł. Koszt całostronnej reklamy na drugiej okładce to 9900 zł, a na czwartej - 10500 zł.
Debiut nowego tytułu wsparty zostanie kampanią reklamową w telewizji (TVP, TVN, Jetix, Cartoon Network, MiniMini, Boomerang), w prasie (tytuły Egmont Polska) i w internecie (www.minimini.pl, www.wp.pl, www.edziecko,pl, www.dziecko.onet.pl). Za kreację spotu telewizyjnego odpowiada DSK, za zakup mediów - MPG Media Planning. Akcja potrwa od 18 do 27 kwietnia br.
Dołącz do dyskusji: 'Strażak Sam' bohaterem nowego pisma Egmontu