SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Egmont zmienia nazwę na Story House Egmont. „Czas na unowocześnienie komunikacji”

Wydawnictwo Egmont Polska zmienia się w Story House Egmont. Zmiana nazwy dotyczy wszystkich krajów, w których Story House Egmont prowadzi działalność wydawniczą, towarzyszy jej również wprowadzenie nowego logo.

Głównymi obszarami działalności grupy medialnej Egmont są teraz magazyny oraz media cyfrowe, agencje marketingowe z branży medialnej, a także e-commerce. Zmiana nazwy dywizji na Story House Egmont ma oddawać związaną z opowiadaniem historii filozofię, jaka towarzyszyła twórcom marki Egmont wiele lat temu, a jednocześnie podkreśla otwarcie się na nowe wyzwania i podążanie za potrzebami klientów i rynku.

- Nowe obszary biznesowe stały się tak ważną częścią działalności grupy, że nadszedł czas, aby unowocześnić sposób, w jaki komunikujemy się z partnerami, klientami, użytkownikami i czytelnikami - i jak definiujemy siebie. Nazwa „Story House Egmont” oddaje wszystkie zmiany oraz kierunek działania podkreślając, że pod tym nowym szyldem media, technologia, relacje z klientami i opowiadanie historii idą w parze- podkreśla dyrektor generalny Story House Egmont - Torsten Bjerre Rasmussen.

Za projekt odpowiadają Peter Stenbæk i Kasper Bjerre

Nową nazwę i globalne logo grupy medialnej Egmont opracowali Peter Stenbæk (dyrektor kreatywny) i Kasper Bjerre (dyrektor artystyczny) z wewnętrznej agencji Story House Egmont - Creative.

Konsekwencją nowej strategii jest zmiana dotychczasowej nazwy spółki na Story House Egmont sp. z o.o.  Spółka informuje, że zmiana nazwy nie pociąga za sobą zmiany podmiotu, który był i nadal pozostaje stroną umów zawartych przez Egmont Polska. Firma zachowuje ten sam numer KRS, Regon i numer identyfikacji podatkowej (NIP). Zmianie ulega jedynie nazwa. Na polskim rynku Story House Egmont sp. z o.o. nadal będzie wykorzystywać dotychczasowe logotypy na produktach, również domeny internetowe i nazwy kont w serwisach społecznościowych nie ulegną zmianie.

W kwietniu ub. roku Egmont informował, że wycofuje się z wydawania książek dla dzieci i sprzedaje ten pion firmy spółce wydawniczej Harper Collins Publisher. W maju transakcja została sfinalizowana. W ten sposób Egmont wycofał się z książki dziecięcej w Polsce, Wielkiej Brytanii i Niemczech (w tym ostatnim kraju firma działa jako Schneiderbuch).  Po tej sprzedaży Egmont Publishing ogłosił, że skupia się na rozwoju i umacnianiu swojej pozycji jako wydawcy komiksów i pism dla dzieci.

Po sprzedaży działu książek dla dzieci w ub.r. przychody Egmont Polska zmalały o 20,4 proc. do 94,39 mln zł. Wydawnictwo ograniczyło koszty o 18,5 proc., a jego zysk netto wzrósł z 4,86 do 9,68 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Egmont zmienia nazwę na Story House Egmont. „Czas na unowocześnienie komunikacji”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl