Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego zmienia nazwę na Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
Nadzwyczajne zebranie członków Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego podjęło decyzję o zmianie nazwy organizacji na Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
- Od dłuższego już czasu odczuwaliśmy presję środowiska na zmianę nazwy. Świat poszedł do przodu, a wraz z nim narzędzia komunikacji z klientami. Coraz trudniejszy czy też wręcz niemożliwy jest podział według schematu BTL i ATL. Wraz z pojawieniem się internetu wszystko uległo zmianie - uzasadnia Maciej Wielkopolan, prezes zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB. - Naszymi członkami są firmy wykorzystujące znacznie szersze spektrum narzędzi marketingowych niż klasycznie pojmowane narzędzia marketingu bezpośredniego. Chcemy być ich skutecznym reprezentantem, a jednocześnie otworzyć się na nowe środowiska biznesowe, które do tej pory nie mogły znaleźć swojego przedstawiciela na szybko zmieniającym się rynku polskim - dodaje.
Organizacja działa od 18 lat. Zrzesza firmy z branży marketingu bezpośredniego i interaktywnego, zajmując się promowaniem wśród nich najlepszych praktyk i standardów działania.
Dołącz do dyskusji: Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego zmienia nazwę na Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB