Stare Media: Reaktywacja - artykuł sponsorowany
Konferencja organizowana przez MEC Interaction 15 października 2009 r. w Warszawie.
Media cyfrowe stale zmieniają otaczającą nas rzeczywistość. Konsumenci zyskują kontrolę nad tym kiedy i z jaką treścią chcą się zetknąć. Cyfryzacja mediów zmienia także istotnie sposób w jaki marki powinny komunikować się z odbiorcami przekazu. Procesy te na naszych oczach modyfikują fundamentalne założenia komunikacji marketingowej. Zmianie ulega nadrzędny cel komunikacji - chęć maksymalizacji liczby kontaktów z konsumentem wypierana jest przez cel jakim jest uzyskanie reakcji odbiorcy poprzez jego zaangażowanie. Nowy konsument jest zdolny odrzucać niechciany komunikat reklamowy, docenia natomiast marki, które sprawnie poruszając się w środowisku cyfrowym, zainteresują go przekazem na tyle aby skłonić do interakcji.
Trendy te nie pozostają bez wpływu na kierunek ewolucji mediów,
redefiniujących obecne modele biznesowe. Internet postrzegany
często jako główne zagrożenie dla tzw. starych mediów jak się
okazuje może być dla nich również szansą. Umiejętnie wykorzystując
potencjał drzemiący w cyfrowym świecie można z powodzeniem nadać
drugie życie nie tylko TV ale także prasie, radio czy reklamie
zewnętrznej. Co więcej nie tylko tradycyjne media czerpią
inspiracje z mediów elektronicznych ale także typowo Internetowi
gracze potrafią efektywnie wykorzystywać rozwiązania starego,
analogowego świata. W nowym otoczeniu jeszcze bardziej kluczowe
staje się integrowanie komunikacji we wszystkich wykorzystywanych
kanałach i dyscyplinach.
Jak zmieniają się media? Jaka jest rola domu mediowego jako
podmiotu zajmującego się integracją komunikacji? Dokąd zmierza sama
komunikacja marketingowa?
Na te pytania odpowiemy podczas drugiej edycji Forum MEC Interaction na które mamy przyjemność zaprosić 15 października 2009 roku.
Więcej informacji na: www.forum.mecinteraction.pl
Dołącz do dyskusji: Stare Media: Reaktywacja - artykuł sponsorowany