Starcom przejął od Wavemaker obsługę mediową Ceneo.pl
Dom mediowy Starcom (Publicis Media) po wygranym przetargu rozpoczyna współpracę z serwisem e-comerce Ceneo.pl. Jego obsługę mediową przejmuje od Wavemaker (GroupM).
Do zamkniętego przetargu organizowanego przez serwis, oprócz Starcomu zaproszono jeszcze dwa domy mediowe: Havas Media i Wavemaker. Ten ostatni zajmował się ubiegłoroczną obsługą mediową serwisu Ceneo.pl.
Starcom w ramach podpisanej umowy zrealizuje dla Ceneo.pl zadania w zakresie strategii oraz planowania i zakupu mediów. Będzie odpowiadać za planowanie i zakup kampanii multiscreen (telewizja i online) na potrzeby działań reklamowych serwisu.
Wartość oraz czas obowiązywania kontraktu nie zostały ujawnione. Pierwsze kampanie we współpracy ze Starcomem rozpoczną się już jesienią.
Ceneo w sierpniu br. przekształciło swój blog firmowy w autorski serwis internetowy Magazyn Ceneo. Kieruje nim Katarzyna Dwornik, z firmą związana od początku tego roku.
Według badania Gemius/PBI w minionym miesiącu Ceneo.pl zanotowało 9,98 mln realnych użytkowników i 125,4 mln odsłon.
Dołącz do dyskusji: Starcom przejął od Wavemaker obsługę mediową Ceneo.pl