Sprzedaż w CCC wzrosła w II kwartale br. o blisko jedną trzecią, a w e-commerce – o 50 proc.
Grupa CCC, właściciel sklepów z obuwiem miała na koniec II kwartału br. 1 641,5 mln przychodów ze sprzedaży, czyli 29 proc. więcej niż w tym samym okresie ub.r. Skonsolidowany zysk netto spadł z 240,6 mln zł do 96,9 mln zł.
Sprzedaż w Grupie CCC wzrosła z 1 270,7 mln zł w II kwartale ub.r. do 1 641,5 mln zł w II kwartale br.
Z kolei sprzedaż w segmencie e-commerce wzrosła z 232 mln zł do 349 mln zł (+50 proc. rok do roku).
Na koniec II kwartału br. firma miała 1212 sklepów (12 proc. więcej niż rok temu – wtedy było do 1085 lokali).
Koszty sprzedaży i ogólnego zarządu wzrosły w omawianym okresie o 38 proc. - z 501 mln zł do 690,3 mln zł. Złożyły się na to koszty związane z rozwojem organicznym (60 mln zł) oraz związane z przejęciami (117 mln zł).
Skonsolidowany zysk netto spółki CCC na koniec II kwartału br. wyniósł 96,9 mln zł wobec 240,6 mln zł w analogicznym okresie ub.r.
Zysk grupy z działalności operacyjnej w II kw. 2019 roku wyniósł 159,5 mln zł w porównaniu z 271,7 mln zł zysku rok wcześniej. Z kolei wynik EBITDA wyniósł odpowiednio: 341,9 mln zł wobec 402,1 mln zł z 2018 roku.
Obecnie CCC reklamuje wybranych stacjach tv „najlepsze marki sportowe”. Należąca do CCC spółka eobuwie.pl promuje z kolei aplikację esize.me – w kampanię zaangażowano Marcina Prokopa i Dorotę Wellman.
Dołącz do dyskusji: Sprzedaż w CCC wzrosła w II kwartale br. o blisko jedną trzecią, a w e-commerce – o 50 proc.