SPC House of Media promuje Turcję
Dom Mediowy SPC House of Media prowadzi kampanię reklamową Turcjina zlecenie tamtejszego Ministerstwa Kultury i Turystyki. Obejmujeona telewizję, outdoor, prasę i internet.
Kampania w telewizji objęła telewizje m.in. National Geographic,BBC Entertainment, Canal+, Travel Channel, Tele5, AXN, ComedyCentral, Ale Kino!.
W prasie reklama pojawiła się głównie w tygodnikach Polityka,Newsweek, Wprost oraz w magazynach life 'stylowych (Logo, Galmour)i podróżniczych (Voyage, National Geographic Traveller).
Od kwietnia do czerwca w ośmiu miastach Polski trwa kampaniaoutdoorowa. Wykorzystywane są frontlighty 6x3m i 12x4 m,citylight'y i backlight na warszawskim lotnisku im. FryderykaChopina. W kwietniu też kampanię wystartowała kampania wnajwiększych portalach ogólnotematycznych w internecie (WirtualnaPolska, Onet, Gazeta).
SPC House of media pracowało już wcześniej dla MinisterstwaKultury i Turystyki Turcji. Przez ostatni rok za kampanię dlaMinisterstwa Kultury i Turystyki odpowiedzialny było dom mediowyMPG.
Dołącz do dyskusji: SPC House of Media promuje Turcję