SPC House of Media będzie promować polskie kosmetyki
Dom mediowy SPC House of Media będzie realizować zaplanowaną na trzy lata kampanię polskiej branży kosmetycznej za granicą. Zlecenie zdobył w przetargu Ministerstwa Gospodarki.
SPC House of Media będzie odpowiadać za organizację i przeprowadzenie trzyletniego programu promocji polskiej branży kosmetycznej na kilku rynkach zagranicznych: w Chinach, Brazylii, Stanach Zjednoczonych, Rosji, Włoszech, Niemczech, Turcji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich i na Ukrainie. Firma zaplanuje i kupi kampanię reklamową w wielu typach mediów oraz będzie realizować działania public relations i koordynować szereg imprez dla polskich przedsiębiorców: wyjazdy na targi, pokazy produktów, misje gospodarcze i szkolenia. Ponadto do Polski będą zapraszani zagraniczni dziennikarze i kupcy.
Program zostanie uroczyście zainaugurowany 14 września w Warszawie międzynarodową konferencją wraz z wydarzeniami towarzyszącymi. Całą akcję, której 3-letni budżet wynosi 9 mln zł, finansuje Ministerstwo Gospodarki przy wykorzystaniu środków z Unii Europejskiej. Sektor kosmetyczny to jedna z 15 branż, które zostały wybrane przez resort do promowania polskiej gospodarki na rynkach zagranicznych.
Dołącz do dyskusji: SPC House of Media będzie promować polskie kosmetyki