"Space Expierence” - Metro International wyśle swojego czytelnika w kosmos
Wydawca dziennika „Metro” - w Polsce ukazującego się przez kilka lat jako „Metropol” - rozpoczyna międzynarodowy konkurs ,,Space Expierence”. Za jego przygotowanie i obsługę odpowiada polska agencja Webest.
W akcji ,,Space Expierence” każdy czytelnik „Metra” - w Kanadzie oraz kilku krajach Ameryki Łacińskiej i Europy ukazującego się pod innymi tytułami - będzie mógł wygrać lot w kosmos o wartości 95 tys. dolarów, organizowany wspólnie ze Space Expedition Curacao. Musi tylko w inspirujący i oryginalny sposób uzasadnić, dlaczego właśnie jemu należy się to miejsce. Konkurs obejmuje 20 krajów, i w każdym z nich zostanie wybrany jeden kandydat, który zostanie oceniony przez jury złożone z zawodowych astronautów. Zwycięzca przejdzie profesjonalne szkolenie i odbędzie kosmiczną podróż.
Przygotowaniem i obsługą akcji, która rozpocznie się w marcu, zajmuje się polska agencja interaktywna Webest. Firma przygotowała do tego autorską platformę konkursową Competizer, odpowiada też za opracowanie mechanizmu konkursowego oraz przygotowanie reklam konkursu. Działania reklamowe będą prowadzone w telewizji, radiu, prasie i internecie.
Dołącz do dyskusji: "Space Expierence” - Metro International wyśle swojego czytelnika w kosmos