Sony Ericsson F305: Telefon pełen NUwości
W prasie, internecie i punktach sprzedaży rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzająca do sprzedaży telefon Sony Ericsson F305 z funkcją motion gaming. Akcja skierowana do młodych ludzi przebiega pod hasłem "Telefon pełen NUwości".
Kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek telefon komórkowy Sony Ericsson F305 z funkcją motion gaming podkreśla w haśle "Telefon pełen NUwości", że każdy, kto do końca sierpnia kupi ten model w salonach Orange, otrzyma jeden z 5 tys. ludzików NU. Wykorzystywany akcji layout prezentuje najważniejsze zalety urządzenia: oprócz motion gaming - głośniki stereo i odtwarzacz multimedialny. Przekaz skierowany do osób w wieku 15-24 lat promuje też serwis internetowy www.se-gaming.pl, w którym można brać udział w grach i konkursach oraz pobierać takie aplikacje na telefon komórkowy.
Akcja reklamowa jest prowadzona w prasie, internecie, salonach sieci Orange (materiały POS) oraz punktach sprzedaży Diverse (m.in. naklejki na lustrach i wieszakach, standy z telefonem). Koncepcję kampanii (zaplanowanej do końca sierpnia), adaptację wykorzystywanych w niej reklam i serwis www.se-gaming.pl przygotowała agencja IQ Marketing.
Dołącz do dyskusji: Sony Ericsson F305: Telefon pełen NUwości