SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Skoki bez Małysza nadal chętniej oglądane niż biegi Kowalczyk

Zawody Pucharu Świata w skokach narciarskich cieszyły się w minionym sezonie niższą widownią niż rok wcześniej, gdy skakał Adam Małysz. Miały jednak więcej widzów niż biegi narciarskie z udziałem Justyny Kowalczyk. Ale ich widownia wzrosła.

Średnio wszystkie relacje z zawodów Pucharu Świata w skokach narciarskich (bez Turnieju Czterech Skoczni) oglądało w minionym sezonie 3,32 mln osób i dały one Jedynce 28,78 proc. udziału w grupie 4+ i 25,12 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl. W sezonie 2010/2011, gdy brał w nich udział jeszcze Adama Małysz, konkursy śledziło 4 mln osób, a udział stacji wynosił odpowiednio 35,98 proc. i 31,33 proc.

Najwięcej widzów wśród transmisji zawodów w skokach w sezonie 2011/2012, zgromadził konkurs w Predazzo, który odbył się 5 lutego br. Obejrzało go 4,63 mln osób, co dało stacji 31,20 proc. udziału w rynku

Skoki narciarskieWszyscy 4+16-49
ZawodyDataGodz.AMRSHR %SHR %
PREDAZZO05-02-201215:414 633 91331,20%27,71%
WILLINGEN12-02-201214:304 604 64135,11%31,43%
OBERSTDORF18-02-201215:514 455 22035,05%31,90%
ZAKOPANE21-01-201216:074 306 65733,00%29,21%
KULM BAD MITTERNDORF15-01-201213:504 095 70930,80%29,30%


Z kolei średnia widownia wszystkich relacji z zawodów w biegach narciarskich z udziałem Justyny Kowalczyk, pokazywanych przez TVP 2 w sezonie 2011/2012, wyniosła 2,19 mln osób. Dało to stacji 23,96 proc. udziału w 4+ i 18,58 proc. w 16-49. Rok wcześniej biegi śledziło 2 mln osób, a udziały kanału kształtowały się na poziomie 21,60 proc. i 15,85 proc.

Najpopularniejszą transmisją PŚ w biegach narciarskich w minionym sezonie były zawody w Val di Fiemme, które obejrzało 5,29 mln widzów, a udział TVP 2 wyniósł aż 40,76 proc.

Biegi narciarskieWszyscy 4+16-49
ZawodyDataGodz.AMRSHR %SHR %
VAL DI FIEMME08-01-201212:20528823340,76%36,27%
RYBINSK05-02-201212:35450850535,04%30,45%
OTEPAA22-01-201214:02437464334,43%27,82%
SZKLARSKA POREBA18-02-201214:15436118540,42%33,84%
OSLO11-03-201210:45367346533,38%25,87%


Wpływy reklamowe z transmisji konkursów skoków wyniosły w minionym sezonie 21,7 mln zł, zaś z relacji z biegów - 13,9 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Dołącz do dyskusji: Skoki bez Małysza nadal chętniej oglądane niż biegi Kowalczyk

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
atv2
Świetne udziały w rynku. Trzeba jednak przyznać, że to zasługa Adama, który przez lata przyzwyczaił te ok. 4 mln ludzi do skoków. Ale, gdyby nie Kamil Stoch to skoki miały by oglądlaność na poziomie 2,7-2,8 mln :p
odpowiedź