Nowe menedżerki nadzorują Sigma Bis
Do rady nadzorczej agencji mediowej Sigma Bis dołączyły Marta Strzyżewska (dyrektor zarządzająca ds. marketingu i zaangażowań społecznych w PZU) oraz Magdalena Skowyrska z Orlenu.
Marta Strzyżewska funkcję dyrektor zarządzającej ds. marketingu i zaangażowań społecznych w grupie PZU pełni od połowy 2024 roku. Poprzednio przez dwa lata była szefową marketingu i e-commerce we Frisco (grupa Eurocash).
Wcześniej pracowała m.in. w Aviva (w latach 2020-2022 jako dyrektor marketingu i sprzedaży cyfrowej), grupie Lux Med (jako dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w latach 2018-2020), InviMed (jako business development manager), Poczcie Polskiej, Generali Poland i mBanku.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Z kolei Magdalena Skowyrska z grupą Orlen jest związana od 2008 roku. Jesienią 2021 roku została powołana do rady nadzorczej przejętego kilka miesięcy temu przez firmę wydawnictwa Polska Press, a na początku br., zaraz po odwołaniu członków poprzedniego składu jego zarządu, na krótko była oddelegowana na stanowisko prezesa. Jest też w radach nadzorczych spółek Orlen Wind 3 i Orlen Budonaft.
Jak już informowaliśmy, wiosną 2024 roku do zarządu Sigma Bis w miejsce poprzednich menedżerów zostali powołani Jaromir Sroga (jako prezes), Sylwia Snopkiewicz i Paweł Lewandowski, a do rady nadzorczej Paula Ziemiecka-Księżak. W radzie są także Jarosław Sosiński (od jesieni 2019 roku) i Wojciech Sierant (od połowy 2022 roku).
CZYTAJ TEŻ: Audyt w PZU: "czarna lista" mediów i miliony utopione w Ruchu. Są wnioski do prokuratury
W 2023 roku agencja Sigma Bis zwiększyła przychody o 51,3 proc. do 528,85 mln zł, a jej zysk netto sięgnął 12,44 mln zł. Obsługuje przede wszystkim firmy i instytucje państwowe. 66 proc. jej udziałów ma Orlen, a pozostałe 34 proc. - PZU.
Dołącz do dyskusji: Nowe menedżerki nadzorują Sigma Bis