Sara James i Jann twarzami Pumy
Puma w nowej kampanii reklamowej postawiła na gwiazdy rynku muzycznego – Sarę James i Janna. Wraz z nimi widzowie przenoszą się do słonecznej Sycylii.
Sercem kampanii stał się 60-sekundowy spot nakręcony we Włoszech. Ukazuje on codzienne życie dwóch zwaśnionych rodzin, niczym z dramatu Szekspira: Capulettich i Montecchich. Obok ambasadorów występują Romeo i Julia, których łączy kibicowska pasja do jednego klubu Palermo F.C. a w kulminacyjnym momencie ich relacja przeobraża się w miłość, której siła jednoczy na zawsze obie rodziny.
- Trend kultury tarasowej dzisiaj przeżywa renesans w modzie. Za pośrednictwem spotu chcieliśmy nie tylko zaprezentować kolejne kolorystki Palermo - jednego z najważniejszych modeli z portfolio Puma na ten rok – ale również podkreślić to, co swoim stylem prezentują światowe gwiazdy, takie jak: Dua Lipa, czy Jack Grealish. Zaangażowanie lokalnych artystów - Sary i Janna nie było przypadkowe – mówi Katarzyna Węsławowicz, head of Marketing EE marki Puma.
Puma inwestuje w gwiazdy muzyki
Za reżyserię spotów odpowiada Piotr Kujda. Muzykę skomponował Kamil Holden Kryszak, zdjęcia zrealizował Igor Połaniewicz.
Zobacz: Xavi Simons oficjalnym ambasadorem marki Puma
Sesja zdjęciowa do kampanii wykonana została przez Kamila Kotarbę. Za kreację oraz produkcję kampanii odpowiedzialna jest agencja high&. Komunikacje mediową, działania PR oraz influencer marketing realizuje agencja teal.
Dołącz do dyskusji: Sara James i Jann twarzami Pumy