Ruszył konkurs Media Trendy 2009
Od 5 stycznia do 6 lutego br. można zgłaszać prace w 9. edycji konkursu Media Trendy, organizowanego przez SAR.
Jury Media Trendy 2009 oceniać będzie zgłoszone do konkursu 'Innowacji w Mediach' projekty w kategoriach: autopromocja i promocja medium, niekonwencjonalne wykorzystanie medium, innowacyjna zmiana, marketing społeczny, debiut roku. W konkursie 'Innowacji w Planowaniu Mediów' jury będzie oceniać w kategoriach: innowacyjne wykorzystanie mixu mediów, innowacyjne wykorzystanie prasy, radia, telewizji, kina, outdooru, internetu i mediów interaktywnych, innowacyjne dotarcie do specyficznej grupy docelowej, oraz innowacyjny plan mediów z wykorzystaniem sponsoringu, akcji specjalnych i ambient mediów, innowacyjne wykorzystanie mediów w kampanii społecznej.
Przyznana zostanie również, nagroda 'Young Media Lions', która odzwierciedla tę eliminację na Festiwalu w Cannes. Nagrodą w polskim konkursie mediowym, przeznaczonym dla mediaplannerów poniżej 28 roku życia, jest wyjazd na festiwal reklamy Cannes Lions.
Przyznana zostanie też nagroda Grand Prix Media Trendy oraz nagrody specjalne konkursu Media Trendy: Człowiek Roku w mediach, Medium Roku i Wydarzenie Roku na rynku medialnym. Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi w trakcie Gali Media Trendy - 23 marca 2009 w Warszawie.
Konkursowi Media Trendy towarzyszyć będzie doroczna Konferencja "Technologia, Media, Reklama, Pieniądze".
Dołącz do dyskusji: Ruszył konkurs Media Trendy 2009