Rośnie oglądalność programu „Ugotowani”
Druga seria programu „Ugotowani” po trzech pierwszych odcinkach osiągnęła średnią oglądalność na poziomie 1,8 mln widzów. Pozwoliło to stacji TVN wspiąć się na drugą pozycję w paśmie emisji show.
„Ugotowanych” ogląda średnio 16,69 proc. wszystkich widzów mających włączony telewizor w niedziele o 18.00 i 21,23 proc. osób z grupy wiekowej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl. Druga edycja osiąga zatem lepsze wyniki niż pierwsza, która w październiku 2010 o godz. 17.00 gromadziła przed ekranami 1,21 mln widzów przy udziale na poziomie 10,6 proc. i 14,1 proc. (więcej na ten temat).
TVN w paśmie nadawania „Ugotowanych” ma jednak nieco niższa widownię niż rok wcześniej (1,86 mln), ale za trochę wyższe udziały (we wrześniu ub.r. wynosiły one odpowiednio 15,78 proc. i 14,89 proc.)
Propozycja TVN przegrywa tylko z Jedynką, która w tym czasie emituje „Ojca Mateusza” oraz program rozrywkowy „Jaka to melodia?” i gromadzi przed ekranami 22,48 proc. widzów. Trzecia w kolejności jest natomiast Dwójka i pasmo informacyjne („Panorama”, „Sport Telegram” i prognoza pogody; 12,82 proc.) Ostatnie miejsce zajmuje Polsat (11,71 proc.), gdzie można wówczas obejrzeć filmy fabularne i „Wydarzenia”.„Ugotowani” wygrywają jednak w grupie komercyjnej, gdzie mają 21,23 proc., spychając Jedynkę z wynikiem 18,18 proc. na drugie miejsce.
Z danych telemetrycznych wynika, że program cieszy się największą popularnością wśród kobiet, osób w wieku 25 – 59 lat, mieszkańców średnich i dużych miast.
Widownia „Ugotowanych” odcinek po odcinku
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
11-09-2011 | 1 569 505 | 16,05% | 21,63% |
18-09-2011 | 1 807 643 | 16,27% | 19,53% |
25-09-2011 | 2 007 660 | 17,64% | 22,53% |
średnia | 1 795 274 | 16,69% | 21,23% |
Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP1 | 2 415 110 | 22,48% | 18,18% |
TVN | 1 795 274 | 16,69% | 21,23% |
TVP2 | 1 377 825 | 12,82% | 7,18% |
Polsat | 1 258 120 | 11,71% | 12,76% |
Profil widowni „Ugotowanych”
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 36,58% | 76 |
Kobiety | 63,42% | 122 | |
Wiek | 4-9 | 4,01% | 67 |
10-15 | 3,49% | 51 | |
16 - 19 | 2,64% | 47 | |
20 - 24 | 4,86% | 62 | |
25 - 29 | 10,31% | 116 | |
30 - 34 | 12,46% | 150 | |
35 - 39 | 8,12% | 110 | |
40 - 44 | 6,76% | 105 | |
45 - 49 | 7,11% | 103 | |
50 - 54 | 8,18% | 102 | |
55 - 59 | 10,03% | 129 | |
60+ | 22,04% | 109 | |
Wlk. Miasta | Wieś | 25,82% | 66 |
< 50 tys. | 21,84% | 91 | |
50-100 tys. | 12,67% | 147 | |
100-200 tys. | 6,01% | 74 | |
> 200 tys. | 33,66% | 167 | |
Zawód | Top management | 10,43% | 120 |
Pracownicy średniego szczebla | 18,94% | 126 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 19,71% | 99 | |
Emeryci | 29,84% | 116 | |
Inni | 21,08% | 69 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 47,51% | 105 |
Średnie | 30,95% | 105 | |
Wyższe | 14,05% | 112 | |
Inne | 7,49% | 59 |
Dołącz do dyskusji: Rośnie oglądalność programu „Ugotowani”