Rob Bradley szefem działu reklamy cyfrowej, programmatic i analizy danych w CNN International Commercial
Rob Bradley dołączył do zespołu CNN International Commercial i objął nowo utworzone stanowisko kierownika działu digital advertising sales and data. Bradley pracuje w londyńskim biurze firmy.
Do zadań Bradleya należy nadzór nad procesem optymalizacji publiczności CNN International, wprowadzenie międzynarodowej strategii programmatic oraz wdrożenie strategii opartych na większym wykorzystaniu danych, w tym integracja mediów społecznościowych.
Rob Bradley będzie zarządzał nowym zespołem specjalistów ściśle współpracujących z szefami regionalnych działów sprzedaży CNN International nad rozwojem nowych produktów cyfrowych reklamy zintegrowanej i rozwiązań sponsorskich.
Ostatnio Rob Bradley był związany przez 4 lata z IDG UK, gdzie pełnił funkcję head of business operations. Wcześniej pracował w FOX International Television i Centaur.
Dołącz do dyskusji: Rob Bradley szefem działu reklamy cyfrowej, programmatic i analizy danych w CNN International Commercial