Ricci&Curl i Revolution w kampanii reklamowej marki Bellissima (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa lokówki do włosów Ricci&Curl i suszarki Revolution marki Bellissima (należącej o firmy Imetec). W akcji bierze udział fryzjer Leszek Czajka, ambasador marketingowy Bellissimy.
Reklamy podkreślają najważniejsze walory produktów, m.in. zainstalowaną w suszarce Revolution innowacyjną końcówkę służącą do utrzymywania idealnego poziomu nawilżenia włosów. Celem jest głównie poszerzanie świadomości oferty marki.
Akcja obejmuje przede wszystkim telewizję, internet oraz public relations (m.in. spotkanie dla dziennikarzy i wybranych blogerów w atelier Leszka Czajki). Działania będą prowadzone do końca grudnia.
Za planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa, a za aktywności public relations - agencja Pegasus Advertising.
Dołącz do dyskusji: Ricci&Curl i Revolution w kampanii reklamowej marki Bellissima (wideo)