Rayan Karaky szefem digitalu w Starcom MediaVest na Bliskim Wschodzie, rynkach wschodzących i w północnej Afryce
Rayan Karaky objął funkcję chief digital officera grupy Starcom MediaVest w regionie Bliskiego Wschodu, rynków wschodzących (w tym Polski) i północnej Afryki. Karaky poprzednio pracował w grupie VivaKi, do której należy Starcom.
Na nowym stanowisku Rayan Karaky zajmie się rozwojem i uspójnianiem poziomu kompetencji oraz innowacyjności grupy Starcom MediaVest na podlegających mu rynkach. Celem jest wzrost przychodów koncernu z usług związanych z mediami interaktywnymi, digital contentem praz badaniami i analityką do poziomu 50 proc. w krajach rozwijających się m.in. w Polsce. Na każdym z rynków, w oparciu o konkretne potrzeby klientów i specyfikę oraz etap rozwoju branży, przygotowany zostanie plan wdrażania najważniejszych produktów związanych ze środowiskiem interaktywnym, takich jak Audience on Demand, modelowanie POEM, Connected Intelligence czy Pathfinder, narzędzie badawcze służące do optymalizacji kampanii digitalowych.
Karaky będzie ściśle współpracował z Lisą Weinstein, prezesem Starcom MediaVest ds. digital, data & analytics. Tak jak dotychczas będzie raportował do Johna Antoniadesa, CEO firmy na region Bliskiego Wschodu i północnej Afryki, oraz Matta Blackborna, prezesa koncernu na rynkach wzrastających.
Poprzednio Karaky jako szef komunikacji w mediach cyfrowych grupy VivaKi na Bliskim Wschodzie i w północnej Afryce nadzorował współpracę z takimi klientami jak m.in. MasterCard, GM, Kellog’s, Richemont, Aspire czy Emirates. Z branżą interaktywną jest związany od ponad 10 lat.
Dołącz do dyskusji: Rayan Karaky szefem digitalu w Starcom MediaVest na Bliskim Wschodzie, rynkach wschodzących i w północnej Afryce