SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Radar.pl pomógł ponad milionowi klientów e-sklepów

Przez niespełna pół roku działalności Radar.pl, porównywarka cenowa portalu o2.pl, pomógł zdobyć sklepom internetowym ponad 1,1 mln potencjalnych klientów. Właśnie tyle osób zdecydowało się sprawdzić ofertę danego sprzedawcy po wizycie w serwisie.

Aktualnie w portalu Radar.pl można znaleźć ponad milion różnorodnych produktów z ponad 950 sklepów. Warto zaznaczyć, że w momencie debiutu na stronach porównywarki było tylko 220 tys. produktów ze 104 sklepów, co pokazuje, jak szybko rozwija się serwis.

Tak duży wzrost był możliwy dlatego, że Radar.pl nie pobiera od sieciowych sprzedawców żadnych opłat za promowanie ich oferty. - Zamierzamy pozostać darmowi przez długie lata - mówi Michał Brański, członek zarządu o2.pl - Przyjęta na początku strategia przynosi efekty. W ostatnim półroczu chwilami zagrażaliśmy nawet pozycji Skąpca - dodaje. W lutym Radar.pl odwiedziło ponad 580 tys. unikatowych użytkowników, którzy wygenerowali ponad 3,6 mln odsłon (wg danych gemiusTraffic). Daje to temu serwisowi czwartą pozycję na rynku porównywarek (wyżej są jeszcze: Skąpiec, Nokaut i Ceneo).

Przy okazji podsumowania półrocznej działalności Radar.pl, Michał Brański zapowiedział również uruchomienie kolejnych e-commerce'owych projektów spółki o2.pl.

Dołącz do dyskusji: Radar.pl pomógł ponad milionowi klientów e-sklepów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl