„Przyjaciółka” liderem sprzedaży dwutygodników poradnikowych po trzech kwartałach
W trzech pierwszych kwartałach br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet znalazła się „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Pani Domu”.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w trzech pierwszych kwartałach 2016 roku wyniosła 217 951 egz. i w porównaniu do analogicznego okresu 2015 roku zmalała o 16,91 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 17,79 proc. do 177 660 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który przed rokiem był czwarty. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 96 420 egz., po spadku o 24,90 proc.
Za podium znalazła się „Pani Domu” (Edipresse Polska), która spadła z miejsca trzeciego. W badanym miesiącu sprzedawała się średnio w liczbie 91 467 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 30,57 proc.
Wirtualnemedia.pl |
I-III kwartał |
|||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka |
287 864 |
217 951 |
217 951 |
354 523 |
262 310 |
262 310 |
Tina |
279 758 |
177 675 |
177 660 |
327 688 |
216 105 |
216 105 |
Naj |
169 437 |
96 436 |
96 420 |
218 153 |
128 383 |
128 383 |
Pani Domu |
135 157 |
91 558 |
91 467 |
199 247 |
131 834 |
131 743 |
We wrześniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych również była „Przyjaciółka”, której wynik względem września ub.r. zmniejszył się o 10,80 proc. do poziomu 206 982 egz.
Drugie miejsce zajęła „Tina” (154 351 egz.; w dół o 16,78 proc.), a trzecie - „Naj” (90 511 egz., spadek o 11,48 proc.).
Najwięcej również i tutaj straciła, będąca czwarta w zestawieniu, „Pani Domu”. Wynik tego tytułu zmalał o 24,79 proc. do 74 070 egz.
Wirtualnemedia.pl |
wrzesień |
|||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka |
269 430 |
206 982 |
206 982 |
317 873 |
232 037 |
232 037 |
Tina |
252 972 |
154 501 |
154 351 |
291 636 |
185 466 |
185 466 |
Naj |
154 955 |
90 661 |
90 511 |
179 942 |
102 254 |
102 254 |
Pani Domu |
117 675 |
74 161 |
74 070 |
158 040 |
98 578 |
98 487 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółka” liderem sprzedaży dwutygodników poradnikowych po trzech kwartałach