Produkty Łowicz z nową identyfikacją i hasłem „Samo najlepsze”
Wszystkie produkty marki Łowicz (Agros-Nova) zyskały nową identyfikację wizualną, zaprojektowaną przez agencję Czteryczwarte Brand Design. Hasło brandu brzmi obecnie: „Łowicz. Samo najlepsze.”.
Nowe opakowania produktów Łowicz mają etykiety z białym tłem, czarne wieczka oraz wyraźnie zaznaczone nazwy smaków. Mocniej zaakcentowane niż poprzednio są składniki, z których powstają poszczególne artykuły.
Zmieniona identyfikacja ma podkreślić wysoką jakość i smak produktów Łowicz oraz zwiększyć ich zauważalność na półkach sklepowych. Pojemności i ceny opakowań pozostają niezmienione.
Elementem nowej identyfikacji marki Łowicz jest hasło „Łowicz. Samo najlepsze”. Znalazło się ono na bokach wieczek opakowań wybranych produktów, m.in. syropów Zdrowie z Natury, dżemów 100 proc. z owoców i sosów włoskich.
Produkty Łowicz w nowych etykietach będą pojawiały się na rynku od czerwca, a cały proces wymiany potrwa kilka miesięcy.
To najważniejsza zmiana identyfikacji marki od 2006 roku, kiedy zmieniono jej logo, całkowicie odświeżono kategorię sosów i wdrożono dania gotowe.
Dołącz do dyskusji: Produkty Łowicz z nową identyfikacją i hasłem „Samo najlepsze”