Rusza akcja „Postaw na Stół Pepsi"
PepsiCo rusza z akcją promocyjną „Postaw na Stół Pepsi”, w której marka inspiruje do podążania za swoimi pasjami, do robienia i celebrowania tego, co kochają. Działania przygotowały BBDO, Artegence, OTO Film, OMD Media Directionoraz Questia Communications Management Consultants.
„Postaw na Stół Pepsi” to kontynuacja idei Stołu Pepsi z 2019 roku – wirtualnego miejsca, w którym spotyka się grupa znajomych przy pysznym jedzeniu i Pepsi. W ubiegłorocznej kampanii letniej marka pokazywała prawdziwe „zajawki” przedstawicieli generacji Z, a obecnie prezentuje „foodowe” opowieści szefów kuchni i właścicieli restauracji.
W kampanii „Postaw na Stół Pepsi” udział wezmą właściciele restauracji w Warszawie, Łodzi i Katowicach, którzy tworząc wyjątkową kuchnię stanowią inspirację dla innych.
Kolejna edycja „Postaw na Stół Pepsi”
W serii sześciu filmów z udziałem restauratorów Pepsi pokaże, jak zamiłowanie do różnych kuchni wpływa na podejmowanie odważnych decyzji, zarówno w życiu, jak i w kontekście tworzenia dań, które trafią na Stół Pepsi. Materiały będą udostępniane na kanale Pepsi na YouTube.
Pierwszy z filmów opowiada o Marcinie Pałaszu, właścicielu stołecznego lokalu „Pałaszowanie”.
Kampania „Postaw na Stół Pepsi” będzie wspierana spotami reklamowymi w telewizji i digitalu, bumperami(krótkie formy wideo) na kanałach VOD, displaye, a także licznymi formatami w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram).
Działania w digitalu, w tym filmy wideo, zostały opracowane przez agencję Artegence i wyprodukowane przez dom produkcyjny OTOFILM, a spot TV przygotowała agencja BBDO. Za zakup mediów OMD Media Direction. Wsparcie PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.
Dołącz do dyskusji: Rusza akcja „Postaw na Stół Pepsi"