SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polska Grupa Górnicza chce zatrudnić agencję interaktywną

Polska Grupa Górnicza szuka w przetargu agencji, która przeprowadzi w internecie zleconą przez nią kampanię reklamową – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

W kampanii mają być promowane paliwa konfekcjonowane PGG, m.in. marki Karlik, Retopal, Wujek, Pieklorz) oraz sklep internetowy spółki. Zaplanowane działania będą oparte na takich formatach reklamowych, jak Google Adwords, Merchant Center i Google Remarketing.

Termin realizacji kampanii zostanie podany po wyborze agencji, która zajmie się realizacją zleconych działań. Współpraca zostanie rozliczona na podstawie raportów dotyczących oceny skuteczności zrealizowanych aktywności.

Wybrana agencja będzie pracować dla PGG do końca października br.

Dołącz do dyskusji: Polska Grupa Górnicza chce zatrudnić agencję interaktywną

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
XYZ
Ale po co kampania reklamowa węgla? Żeby każdy obywatel kupi sobie tak z tonę tego co leży na hałdzie? Z ciekawością przyjrzę się komu zostanie powierzony budżet ;)
odpowiedź