Polsat po 13 latach zmienia oprawę antenową. Nina Terentiew: szalenie nowoczesna i emocjonalna (wideo)
Polsat wprowadza nową oprawę antenową, obejmującą m.in. dżingle zapowiadające reklamy i spoty autopromocyjne. - Ma ona na celu zmianę wizerunku stacji, ponieważ jest szalenie nowoczesna i emocjonalna - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew.
Dżingle i plansze z nowej oprawy pokazują familijne scenki z hasłami takimi jak „#My”, „#Miłość”, „#Zabawa”, „#Rodzina” czy „#Radość”. Pokazywany jest też główny slogan stacji „Włącz emocje!”.
Zmodyfikowano tło muzyczne dżingli i krój czcionki napisów. Nie zmieniło się natomiast logo Polsatu, a tym samym w jego oprawie przeważają kolor biały, pomarańczowy i czerwony.
- Ta oprawa to nasza wiosenna nowość na wiosnę 2019 roku. Ma ona na celu zmianę wizerunku stacji, ponieważ jest szalenie nowoczesna i emocjonalna. Wierzę w to, że przypadnie ona widzom do gustu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat. - Mamy kilka 30-sekundowych spotów - etiud filmowych, które są spójne z naszym hasłem stacji. Promują one takie hasła, jak m.in. miłość, przyjaźń, czy zabawa - dodaje.
Terentiew informuje że nową oprawę Polsatu stworzyła firma Luxlotusliner, która w tym zakresie współpracuje z wieloma czołowymi międzynarodowymi nadawcami.
- Chciałabym również podziękować Maciejowi Stecowi oraz Katarzynie Wyszomirskiej, którzy w przygotowanie naszej nowej oprawy włożyli masę swojej energii - dodaje Terentiew.
Jest to pierwsza znacząca zmiana w oprawie Polsatu od 13 lat.
Według danych Nielsen Audience Measurement w całym ub.r. Polsat zanotował 10,23 proc. udziału w rynku oglądalności, wobec 10,91 proc. rok wcześniej. W obu latach stacja była pod tym względem liderem.
Dołącz do dyskusji: Polsat po 13 latach zmienia oprawę antenową. Nina Terentiew: szalenie nowoczesna i emocjonalna (wideo)
A co ma powiedzieć? Że całkowicie wyprztykali się z pomysłów?
Kiedyś przy ramówce mawiała, że zawsze trzeba zaskoczyć widzów nowości - w tym roku, kiedy nikt z producentów nie zgłosił ciekawej propozycji, a sama nie włożyła trudu w szukanie nowości, pani Nina Terentiew zmieniła front i mawia, że nowości nie są potrzebne, że nie wolno zasypać rynku nowościami. Dotychczas z takiej gadaniny słynął prezes TVP, teraz dołączyła do tego chóru dyrektor programowa Polsatu.