Polkomtel konsoliduje Plusa - koniec MixPlusa, Simplusa i 36.6
Wszystkie subbrandy sieci Plus zostają skonsolidowane pod tą główną marką i hasłem „Daj o siebie zadbać”. Jednocześnie uproszczona zostaje oferta tej sieci.
Wszystkie dotychczasowe submarki sieci Plus – takie jak MixPlus, Simplus, 36.6, Muzodajnia czy Plusoczytelnia – zostają zastąpione przez brandy oparte na nazwie Plus z odpowiednimi rozszerzeniami. Polkomtel uzasadnia, że przechodzenie na markę monolityczną to trend charakterystyczny dla rynku nasyconego, jakim w telefonii komórkowej jest Polska. Ponadto zdaniem operatora łatwe nazewnictwo jest zgodne z postrzeganiem poszczególnych kategorii przez konsumentów i pozwoli na lepszą komunikację nowych propozycji ofertowych.
Polkomtel wprowadza też nowe hasło Plusa: „Daj o siebie zadbać”, które ma podkreślać, że sieć dba o satysfakcję klientów, oferując im najwyższą jakość usług i obsługi. Tę zmianę w komunikacji odzwierciedlała już ostatnia reklama sieci z udziałem kabaretu Mumio.
>>>> Mumio reklamuje „satysfakcję monitorowaną” w Plusie (wideo)
Wraz z nową strategią następuje uproszczenie ofert Plusa. Mechanika taryf jest taka sama we wszystkich ofertach, a podział wynika tylko ze sposobu dokonywania płatności (prepaid, mix, abonament). Ponadto pojawiła się usługa typu „Pay per call”, czyli stała opłata za rozmowę bez względu na długość trwania połączenia. Wprowadzone też zostaną rozwiązania wspierające korzystanie z mobilnego internetu: pakiety danych oraz taryfy smartfonowe z dużymi limitami transmisji danych i telefonami w atrakcyjnych cenach. Szczególne działania będą skierowane do dotychczasowych użytkowników Plusa.
Dołącz do dyskusji: Polkomtel konsoliduje Plusa - koniec MixPlusa, Simplusa i 36.6