SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polacy nie lubią reklam na ulicach

Dla Polaków ważne jest, aby ich miejscowość ładnie wyglądała. W większości jesteśmy zdania, że reklamy na ulicach bardziej zaśmiecają niż upiększają krajobraz - wynika z badania TNS Polska.

Badanie wykazało, że Polacy cenią przestrzeń publiczną.

Dla 92 proc. respondentów ważne jest, aby ich miejscowość ładnie wyglądała (92%).

Tylko 8 proc. nie przywiązuje do tego uwagi.

Ponadto dwóch na trzech Polaków jest zdania, że reklamy na ulicach, w ich obecnym kształcie, bardziej zaśmiecają, niż upiększają krajobraz.

Przypomnijmy, że na koniec czerwca br. do 20 czołowych firm outdoorowych należało łącznie 91,6 tys. nośników reklamy zewnętrznej (zobacz szczegóły).

Badanie "Reklama w przestrzeni publicznej" zostało przeprowadzone przez TNS Polska w czerwcu 2013 r. metodą CAPI na reprezentatywnej ogólnopolskiej próbie 1000 Polaków w wieku co najmniej 15 lat.

Dołącz do dyskusji: Polacy nie lubią reklam na ulicach

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Leszcze jak kleszcz
Nienawidzę tych goownianych ulicznych reklam, szpecą ten i tak biedny i brzydki kraj :-(
odpowiedź
User
piotrek
Bardzo tendencyjne pytania. Trudno o inną odpowiedź ! Bezsensowne i nic nie wnoszące badanie. Ciekawe pod czyje zamówienie ?
odpowiedź
User
Greg
Tendencyjne ? TNS powinien się wstydzić za takie badania !

a do Pana Leszcze......., jeżeli usuniemy wszystkie "gówniane" reklamy, to będzie jeszcze biedniej, gdyż godpodarka dostanie takiego spowolnienia, że aż strach pomyśleć !

odpowiedź