„Pokochaj Komandora” w kampanii zabudowy wnętrz Komandor (wideo)
W telewizji, internecie i punktach sprzedaży rozpoczęła się kampania reklamowa mebli i innych produktów zabudowy wnętrz marki Komandor prowadzona pod hasłem „Pokochaj Komandora”. Akcję producent przygotował i realizuje razem z firmami Procreation i IDMnet.
W akcji promowane są trzy linie produktowe marki Komandor: Classic, Gold, Vip, a także bezramowy system Heliodor do drzwi przesuwnych szaf i garderób. - Sprofilowaliśmy działania do określonych grup odbiorców. W ten sposób, w kampanii reklamowej „Pokochaj Komandora”, wyłoniliśmy trzy grupy naszych klientów, do których dopasowaliśmy odpowiednie stylizacje szaf wnękowych oraz garderób - opisuje Tomasz Świlczewski, dyrektor ds. marketingu Grupy Komandor.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (spoty sponsoringowe w TVN, Fokus TV, Polsat Cafe czy Polsat News), internet (serwisy branżowe) oraz plakaty i mailing. Potrwa do początku października.
Kreacją reklam i planowaniem mediów zajął się dział marketingu Grupy Komandor, spot wyprodukowała firma Procreation, a zakupem mediów zajął się IDMnet.
Dołącz do dyskusji: „Pokochaj Komandora” w kampanii zabudowy wnętrz Komandor (wideo)