Rewolucja cenowa w Viaplay. Platforma wprowadza nowe pakiety
Platforma streamingowa Viaplay wprowadza nowe pakiety: bez najatrakcyjniejszych transmisji oraz tylko z filmami, serialami i programami niesportowymi - dowiedział się Wirtualnemedia.pl. Nowa oferta pakietowa będzie dostępna od marca.
Viaplay od startu w Polsce oferował jeden pakiet ze sportem, filmami i serialami. Obecnie kosztuje on jeszcze 34 zł. W sierpniu platforma poinformowała, że z początkiem marca 2023 roku miesięczna opłata wzrośnie do 55 zł. Jednocześnie wprowadziła roczny pakiet kosztujący 399 zł, czyli 32,25 zł miesięcznie, który można było wykupić do końca grudnia.
- Nieustannie inwestujemy w rozwój serwisu streamingowego Viaplay, by spełniać wysokie oczekiwania naszych klientów, dlatego też nasza oferta jest odpowiednio dostosowywana - tłumaczyło portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe serwisu.
Teraz Viaplay zdecydował się przygotować odświeżoną ofertę złożona z trzech pakietów.
- Minął już ponad rok od uruchomienia serwisu streamingowego Viaplay w Polsce i możemy stwierdzić, że był to dla nas bardzo udany okres, w trakcie którego pozyskaliśmy ponad milion polskich klientów. W związku z ciągłym rozwojem naszej usługi, zwiększaniem oferty dostępnych treści oraz wiedzy dotyczącej rynku, wprowadzamy w Polsce nowe pakiety abonamentowe, obejmujące różne warianty cenowe. Dzięki poszerzeniu wachlarza oferowanych opcji, subskrybenci serwisu Viaplay będą mieli większy wybór, umożliwiający im skorzystanie z tych propozycji, które najbardziej odpowiadają ich oczekiwaniom; dając jednocześnie jeszcze większej liczbie polskich klientów powód do wypróbowania naszych usług – podkreśla Alexander Bastin, EVP & CCO, continental Europe & Baltics w Viaplay.
Nowe pakiety: Total, Medium oraz Films & Series
Od marca pełen pakiet Viaplay w Polsce zyska on nazwę Total. Pozwala on na dostęp wszystkich transmisji wydarzeń sportowych, w tym spotkań angielskiej Premier League i niemieckiej Bundesligi, Ligi Konferencji Europy UEFA, Ligi Europy UEFA, gal KSW oraz wyścigów Formuły 1, które w lutym trafią do oferty Viaplay. W ofercie będą też nadal filmy i seriale (w tym produkcje Viaplay), seriale dokumentalne i reality shows oraz programy dla dzieci.
Cena pakietu Total będzie wynosić 55 zł. Viaplay na ten rok przygotował promocję - z pakietu “Total” w obniżonej cenie 44 zł za miesiąc będzie można skorzystać w przypadku wykupienia go na 12 miesięcy.
Nowością będzie pakiet Medium, obejmujący transmisje wybranych wydarzeń sportowych, a także wszystkie produkcje Viaplay, filmy i seriale, formaty reality show oraz treści przeznaczone dla dzieci.
Pakiet ten będzie zawierał wszystkie relacje z zawodów sportowych poza transmisjami spotkań angielskiej Premier League, wyścigów Formuły 1 oraz gal KSW.
Koszt miesięcznej subskrypcji Medium wyniesie 40 zł.
Pakiet bez sportu za 15 zł miesięcznie
Trzecim nowym pakietem będzie Films & Series, stworzony specjalnie z myślą o użytkownikach chcących oglądać filmy, seriale, reality show oraz treści dla dzieci. Pakiet Films & Series nie będzie obejmował żadnych transmisji wydarzeń sportowych i będzie dostępny od 9 marca.
Cena to 15 zł za każdy miesiąc subskrypcji.
Viaplay zapowiada, że w 2023 roku na platformie będzie miało swoją premierę również wiele nowych propozycji programowych, takich jak: "Morderczynie" - pierwszy polski serial fabularny Viaplay, program "Powerwomen Polska", a także drugi sezon norweskiego serialu ‘Furia’, który częściowo został stworzony w Polsce z udziałem uznanych polskich aktorów, w tym m.in. Borysa Szyca.
Klienci zainteresowani nowymi pakietami abonamentowymi mają możliwość zmiany warunków swojej subskrypcji w ustawieniach konta Viaplay. Wysokość opłaty pobieranej od dotychczasowych subskrybentów Viaplay “Total”, którzy nie zmienią swojego pakietu, zostanie automatycznie zaktualizowana do nowej ceny przy pierwszym rozliczeniu następującym po 1 marca 2023 roku. Każdy z klientów Viaplay otrzyma wszystkie niezbędne informacje w wiadomości email.
W trzecim kwartale ub.r. liczba subskrybentów Viaplay wzrosła o 879 tys. do 6,428 mln, z 685 tys. pozyskano poza Skandynawią. W Polsce, tak samo jak w Holandii, liczba klientów przekroczyła milion.
Dołącz do dyskusji: Rewolucja cenowa w Viaplay. Platforma wprowadza nowe pakiety