'Podaruj dzieciom słońce' w kampanii produktów P&G
W telewizji, radiu, prasie i na outdoorze trwa kampania produktów Procter & Gamble objętych akcją "Podaruj dzieciom słońce". Przekaz podkreśla, że część dochodów z ich sprzedaży wspiera leczenie i rehabilitację chorych dzieci.
Trwająca od września kampania reklamowa marek należących do Procter & Gamble pokazuje, że wykonując codzienne czynności, takie jak golenie się, mycie zębów, przewijanie dziecka czy pranie, można wspierać dzieci borykające się z ciężkimi problemami zdrowotnymi. Przekaz promuje produkty Gilette, Blend-a-Med., Pampers i Vizir, podkreślając, że jako objęte akcją "Podaruj dzieciom słońce" są one oznaczone charakterystycznym słoneczkiem, a część dochodów z ich sprzedaży trafia na leczenie i rehabilitację chorych dzieci. W akcji są wykorzystywane reklamy zróżnicowane w zależności od tego, w jakiej części Polski, a nawet dzielnicy miasta, mają się ukazać.
Działania reklamowe są prowadzone w telewizji (Polsat, a przez pierwsze dwa tygodnie również TVN), radiu (RM FM ogólnopolskie, Złote Przeboje Pogoda Warszawa, Złote Przeboje Puls Lublin, VOX Rzeszów, WAWA Warszawa, Złote Przeboje 88,4 Poznań, Złote Przeboje Na Fali Szczecin, RMF Maxxx Zielona Góra, RMF Maxxx Trójmiasto, RMF Maxxx Kielce, RMF Maxxx Kraków, RMF Maxxx Opole, Radio PiN, wybrane rozgłośnie regionalne Polskiego Radia, Pakiet Wrocław FM, Muzyczne Jelenia Góra, Hit Włocławek, Eska Olsztyn, Classman Łódź, Antyradio 106,4 FM Katowice, 5 Suwałki), prasie (Gazeta Wyborcza, Dziennik Ilustrowany, Polska The Times) oraz na outdoorze (nośniki w dużych miastach, m.in. Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Łodzi). Kreację kampanii - zaplanowanej do 24 grudnia - przygotowała agencja reklamowa Grey Warszawa, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom.
Dołącz do dyskusji: 'Podaruj dzieciom słońce' w kampanii produktów P&G